beantwoord

Spotify premium

• 14 maart 2019
  • 4 reacties
  • 253 keer bekeken

Via de app spotify premium aangeschaft maar geen activatiecode ontvangen in de mail. Als ik mijn gegevens invul, mail of tel nummer, dan herkend hij het niet op de activatie site van telfort.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 maart 2019, 09:15

Hoi @Randytanoe, welkom bij op het Forum. Je wacht nog op jouw activatiecode voor Spotify. Ik kan mij goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk naar jouw favoriete muziek wilt luisteren zonder reclame. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie dat het inmiddels gelukt is Spotify te koppelen. Heel veel luisterplezier gewenst.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Randytanoe, welkom bij op het Forum. Je wacht nog op jouw activatiecode voor Spotify. Ik kan mij goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk naar jouw favoriete muziek wilt luisteren zonder reclame. Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zie dat het inmiddels gelukt is Spotify te koppelen. Heel veel luisterplezier gewenst.

Mocht je nog andere vragen hebben, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.
Het is intussen inderdaad gelukt, ik moest gewoon even geduld hebben. Alsnog bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Bedankt voor de terugkoppeling. 🙂
We weten dat Spotify premium het recht heeft om Spotify offline te downloaden en af ​​te spelen, maar ze moeten elke maand voor Spotify premium-account betalen. Als u een gratis Spotify-gebruiker bent, kunt u Spotify offline niet downloaden of spelen. Gelukkig kun je nu de beste Spotify Music Converter gebruiken om DRM-beveiliging te verwijderen en Spotify naar MP3, AAC, WAV, FLAC, M4A, M4B, enz. Te converteren met een 30x hogere snelheid met verliesvrije kwaliteit. U kunt meer informatie lezen over het verwijderen van DRM uit Spotify op de Tuneskit-software. Wens dat dit punt je helpt.

Admin: links verwijderd, in strijd met de huisregels

Reageer