beantwoord

Spotify is alleen premium op mijn telefoon. Niet op desktop of iPad. Hoe kan dat nou?

• 2 november 2018
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Heb spotify premium toegevoegd aan mijn abonnement en deze geactiveerd. Zonder problemen gelukt. Echter, log ik in op mijn iPad of desktop dan heb ik alleen een free account en niet premium! Nu zie ik dat mijn gebruikersnaam op mijn telefoon een cijfercode is en niet mijn gebruikelijke gebruikersnaam.

Kan iemand me uitleggen wat ik moet doen om op al mijn apparaten hetzelfde premium account kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 2 november 2018, 21:09

Dag Denno, welkom op het forum. Je gebruikersnaam is een cijfercode omdat je het aan je Facebook account hebt gekoppeld, wanneer je ook met je Facebook account bij Spotify inlogt op je andere apparaten zul je je Premium account kunnen gebruiken. Ik kan eventueel ook een nieuwe code voor je bestellen, dan wordt eerst alles naar Free omgezet en kun je daarna je account opnieuw als Premium aanmelden.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8
Dag Denno, welkom op het forum. Je gebruikersnaam is een cijfercode omdat je het aan je Facebook account hebt gekoppeld, wanneer je ook met je Facebook account bij Spotify inlogt op je andere apparaten zul je je Premium account kunnen gebruiken. Ik kan eventueel ook een nieuwe code voor je bestellen, dan wordt eerst alles naar Free omgezet en kun je daarna je account opnieuw als Premium aanmelden.

Reageer