beantwoord

Spotify en iPhone

• 12 juni 2018
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik zie ineens dat je via de Telfort app voordeliger Spotify premium kan aanschaffen. Nu heb ik sinds kort voor proef Apple Music, de tegenhanger van Spotify.
Als ik overstap, als proefabonnement afgelopen is, naar Spotify premium, gaan dan de liedjes die je via Spotify download automatisch naar je bibliotheek van je muziek app op je iPhone?
Thanx
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 juni 2018, 15:01

Hoi Roger1970, via ons kun je inderdaad goedkoper genieten van Spotify Nu vraag jij je af wanneer je via Spotify muziek download of deze in de bibliotheek komen. Dat is niet het geval helaas. De nummers blijven binnen de Spotify app. Dus via de Spotify app kun je de gedownloade nummers beluisteren. Op de site van Spotify lees je er meer over.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Roger1970, via ons kun je inderdaad goedkoper genieten van Spotify Nu vraag jij je af wanneer je via Spotify muziek download of deze in de bibliotheek komen. Dat is niet het geval helaas. De nummers blijven binnen de Spotify app. Dus via de Spotify app kun je de gedownloade nummers beluisteren. Op de site van Spotify lees je er meer over.
Reputatie 1
Badge
Oke, bedankt voor je antwoord.
Kan deze topic wel gesloten worden.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Roger1970. Graag gedaan. Ik zal het topic sluiten. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat van je.