beantwoord

Spotify activeren

ik heb geprobeerd om spotify aan te schaffen via telfort , alleen heb ik nog geen activatiemail/code gekregen maar staat er wel bij abbonementskosten dat ik het wel erbij betaal. ook als ik probeer in te loggen staat er dat spotify mijn gegevens niet kan vinden.
en het liefst zou ik , als het mogelijk is , mijn spotify account verbinden met de telfort kosten .
wat moet ik nu doen
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 maart 2019, 15:41

Hallo @shariis, welkom op het Telfort forum! Als je Spotify van ons hebt zou je daar inderdaad een activatiecode voor horen te krijgen waarmee je jouw Spotify account Premium kunt maken. Als je die niet hebt gekregen ga ik voor je kijken wat ik erover kan zien. Op je forumprofiel zie ik al een 06-nummer en postcode staan, zou je die kunnen aanvullen met het klantnummer, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers (dat kan bij het vakje 'Extra informatie')? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hallo @shariis, welkom op het Telfort forum! Als je Spotify van ons hebt zou je daar inderdaad een activatiecode voor horen te krijgen waarmee je jouw Spotify account Premium kunt maken. Als je die niet hebt gekregen ga ik voor je kijken wat ik erover kan zien. Op je forumprofiel zie ik al een 06-nummer en postcode staan, zou je die kunnen aanvullen met het klantnummer, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers (dat kan bij het vakje 'Extra informatie')? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik met je meekijken.
Reputatie 8
Badge +10
Ik heb nog geen reactie van je gezien @shariis, op je profiel zie ik de gevraagde gegevens nog niet staan. Als ik je hierbij nog kan helpen weet je me te vinden 🙂

Reageer