beantwoord

Spotify activeren

• 11 september 2018
  • 2 reacties
  • 224 keer bekeken

Vandaag is de verlenging van mijn abonnement ingegaan, met Spotify Premium. Ik heb geen activatiecode voor Spotify in mijn mail ontvangen en als ik deze op jullie website opnieuw aanvraag, dan herkent deze mijn telefoonnummer en mailadres niet. Kan ik de activatiecode ontvangen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 september 2018, 10:43

Hallo Suus, welkom bij ons op het forum! Ik zie dat je hierover ook al hebt gebeld in de tussentijd, maar daarbij kon het antwoord nog niet gegeven. Ik heb het antwoord wel voor je. De verlenging wordt namelijk morgen pas actief, 12 september. Het versturen van een activatiecode zal dan dus ook in gang gezet worden :)

Ik zie dat het op de 12 ook gelukt is om Spotify te activeren. Je zult nu zonder reclame muziek kunnen luisteren.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Suus, welkom bij ons op het forum! Ik zie dat je hierover ook al hebt gebeld in de tussentijd, maar daarbij kon het antwoord nog niet gegeven. Ik heb het antwoord wel voor je. De verlenging wordt namelijk morgen pas actief, 12 september. Het versturen van een activatiecode zal dan dus ook in gang gezet worden 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Suus, welkom bij ons op het forum! Ik zie dat je hierover ook al hebt gebeld in de tussentijd, maar daarbij kon het antwoord nog niet gegeven. Ik heb het antwoord wel voor je. De verlenging wordt namelijk morgen pas actief, 12 september. Het versturen van een activatiecode zal dan dus ook in gang gezet worden :)

Ik zie dat het op de 12 ook gelukt is om Spotify te activeren. Je zult nu zonder reclame muziek kunnen luisteren.

Reageer