beantwoord

Spotify activatiecode

• 22 mei 2019
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Per vandaag via de app spotify premium aangevraagd. Helaas nog geen activatiecode mogen ontvangen.
Als ik via de site nogmaals vraag om een code, wordt mijn telefoonnummer of e-mailadres niet herkend.
Kan ik alsnog de code ontvangen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 mei 2019, 13:06

Hoi @wks8219, ik kan me voorstellen dat je Spotify Premium graag snel wilt gaan gebruiken! Ik help je graag op weg.

Wanneer je Spotify Premium aanvraagt, zetten we dit aan bij jouw abonnement en wordt er een activatiecode aangemaakt bij Spotify. Dit alles gebeurt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur. Meestal ontvang je de code al binnen een paar uur, via e-mail of sms.

Als je de code niet ontvangen hebt, of als je vragen hebt, hoor ik het graag! Heb je het toegevoegd aan een mobiel abonnement, of juist aan een abonnement voor thuis? En kan je jouw postcode, huisnummer en mobiele nummer toevoegen aan 'Extra informatie' in je profiel? Dan kan ik daarmee je gegevens opzoeken en het voor je nakijken.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @wks8219, ik kan me voorstellen dat je Spotify Premium graag snel wilt gaan gebruiken! Ik help je graag op weg.

Wanneer je Spotify Premium aanvraagt, zetten we dit aan bij jouw abonnement en wordt er een activatiecode aangemaakt bij Spotify. Dit alles gebeurt zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 24 uur. Meestal ontvang je de code al binnen een paar uur, via e-mail of sms.

Als je de code niet ontvangen hebt, of als je vragen hebt, hoor ik het graag! Heb je het toegevoegd aan een mobiel abonnement, of juist aan een abonnement voor thuis? En kan je jouw postcode, huisnummer en mobiele nummer toevoegen aan 'Extra informatie' in je profiel? Dan kan ik daarmee je gegevens opzoeken en het voor je nakijken.
Hallo Alexandera,

Bedankt voor de snelle reactie.
ik heb het toegevoegd aan mijn mobile abonnement.
Teven heb ik mijn gegevens toegevoegd

groet
kristian
Hallo Alexandra,

het is inmiddels geregeld en heb een code ontvangen.
op het moment dat ik mijn vorige antwoord plaatste :):):)
Reputatie 8
Badge +10
@wks8219 Fijn dat 't zo snel opgelost is en dat je de code ontvangen hebt! 😀 Veel plezier met Spotify Premium en maak gerust een nieuw topic aan als we iets voor je kunnen doen.

Reageer