beantwoord

Softwareupdate LG-P970

• 19 oktober 2012
  • 1 reactie
  • 2474 keer bekeken

Badge +1
Hoi!
Ik wil een softwareupdate maken van mijn mobiel,
want als ik op mijn mobiel de software updates bekijk staat er:
Laatste update - niet bijgewerkt
Volgende controle - 29-10-2012

Als ik dan mijn mobiel aansluit op de computer met het LG mobile-tool voor ondersteuning programma, waar je de software mee kunt updaten, staat er dat ik de laatste software versie al heb?

Ergens anders stond dat je dan dit kon doen om wel de software te kunnen laten bijwerken :
via Klantondersteuning > Noodgeval, opnamemodus >
je IMEI nummer kon intypen (geen idee hoe ik daar aan kom)
het model, wat LG-P970 is, en S/N (waarbij ik ook niet weet wat het inhoud)

kan iemand mij helpen?
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 19 oktober 2012, 23:29

IMEI-nummer is je eigen unieke toestelcode (vergelijk het met jouw '06'-nummer, dat is jouw unieke 06-nummer.
Deze kan je oproepen door op je toestel *#06# in te tikken. Deze staat ook onder je batterij en begint normaal gesproken met 35 en is een 15 cijferige code (alleen cijfers).

Het zou kunnen dat je ondanks dat het anders lijkt je de recentste versie van het toestel al hebt. Advies is op de site van LG te kijken wat het nieuwste beschikbare versienummer software van dat model is, en dat te vergelijken met het versienummer van de software die nu op jouw toestel staat. 

Naar mijn weten zal dit toestel niet geupdate worden naar bijv. Android 4.0. Waarom zou je het toestel overigens evt. willen updaten? Welk voordeel denk je daar uit te halen?
Bekijk reactie

1 reactie

Badge +2
IMEI-nummer is je eigen unieke toestelcode (vergelijk het met jouw '06'-nummer, dat is jouw unieke 06-nummer.
Deze kan je oproepen door op je toestel *#06# in te tikken. Deze staat ook onder je batterij en begint normaal gesproken met 35 en is een 15 cijferige code (alleen cijfers).

Het zou kunnen dat je ondanks dat het anders lijkt je de recentste versie van het toestel al hebt. Advies is op de site van LG te kijken wat het nieuwste beschikbare versienummer software van dat model is, en dat te vergelijken met het versienummer van de software die nu op jouw toestel staat. 

Naar mijn weten zal dit toestel niet geupdate worden naar bijv. Android 4.0. Waarom zou je het toestel overigens evt. willen updaten? Welk voordeel denk je daar uit te halen?

Reageer