Snelheid basis abonnement 4mb/s naar 8mb/s

• 22 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 1688 keer bekeken

Badge
De snelheid van het basis abonnement is verhoogt van 4mb/s naar 8mb/s.
Mijn abonnement is echter nog steeds 4mb/s, waarschijnlijk omdat ik een oud contract heb.
Na twee mailtjes (2 weken en 1 week geleden) heb ik nog geen enkele reactie van Telfort ontvangen.
Ik was van plan om mijn tv ook bij Telfort te bestellen, maar na deze ervaring twijfel ik hier toch sterk aan.

Vraag: Is het mogelijk om de snelheid van mijn abonnement te verhogen naar 8mb/s en een excuus te krijgen voor het niet beantwoorden van mail?

Tip: Het zou fijn zijn als een soort service naar langdurige klanten om alle abonnementen automatisch van 4mb/s naar 8mb/s te verhogen.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je de postcodecheck gedaan op de Telfort Website? En wat gaf deze aan?
Badge
Volgens de postcode check werken zowel instap (8Mb/s) als standaard (20Mb/s) De snelheid van standaard is 27 Mb/s op mijn adres.
Mijn snelheid updaten naar 8Mb/s lijkt mij dus geen probleem.
Reputatie 8
Badge +17
Als je iTV wil is het instap abbo eigenlijk (practisch) te weinig en volgens mij kan je ook geen iTV bestellen met een Instap abbo...

aan de snelheid van de postcodecheck te zien (27Mbps) wordt Intenet standaard geleverd over een VDSL verbinding.

Dit is so-wie-so voldoende voor iTV.

Als je inlogt in "Mijn Telfort" kan je zélf een nieuwe abonnementskeuze maken, óók als je naar het nieuwe instap abbo (van 8Mbps) wilt!

Reageer