beantwoord

snapchat mobiel verifiëren

• 22 september 2013
  • 3 reacties
  • 15733 keer bekeken

Hoi!

Ik had een vraagje, ik heb snapchat op mn mobiel maar hij wil mijn mobiel niet verifiëren. er word dan een sms automatisch verstuurd naar een nummer maar hij wil het smsje maar niet verzenden. Andere smsjes verzend mijn mobiel wel gewoon (ik heb een iphone). Ook heb ik een sim-only abonnement hier bij telfort.

Groetjes
icon

Beste antwoord door Denise 23 september 2013, 11:29

Welkom op het forum iccalkhoven!

Balen dat het niet lukt om deze sms te verzenden. Strikt genomen kan het dat er op jouw nummer een probleem is met het ontvangen van sms'jes uit het buitenland, maar het is ieder geval niet iets dat wij structureel blokkeren.
Je hoort sms'jes uit de hele wereld gewoon te kunnen ontvangen.

Helpt het om opnieuw een registratie-sms op te vragen? Anders adviseer ik je om de app te verwijderen en deze vervolgens opnieuw te installeren.

Mocht dit het probleem niet verhelpen dan wil ik je vragen om een tijdstip te noteren waarop jij probeert dit aan te vragen. Ik kan dan controleren of er rond dat tijdstip een sms in onze sms-centrale is afgeleverd en, als dat zo is, waarom die niet op je toestel is afgeleverd.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum iccalkhoven!

Balen dat het niet lukt om deze sms te verzenden. Strikt genomen kan het dat er op jouw nummer een probleem is met het ontvangen van sms'jes uit het buitenland, maar het is ieder geval niet iets dat wij structureel blokkeren.
Je hoort sms'jes uit de hele wereld gewoon te kunnen ontvangen.

Helpt het om opnieuw een registratie-sms op te vragen? Anders adviseer ik je om de app te verwijderen en deze vervolgens opnieuw te installeren.

Mocht dit het probleem niet verhelpen dan wil ik je vragen om een tijdstip te noteren waarop jij probeert dit aan te vragen. Ik kan dan controleren of er rond dat tijdstip een sms in onze sms-centrale is afgeleverd en, als dat zo is, waarom die niet op je toestel is afgeleverd.

Denise
Hallo! Ik heb al zo'n 2 jaar snapchat en ben nooit uitgelogd, maar een vriend wou op zijn snapchat iemand een snap sturen waardoor ik moest uitloggen. Na 2 jaar heb ik echt geen idee welk wachtwoord ik heb opgegeven en nu moet ik het dus met mijn 06 verifieren, maar dat 06 nummer hoort bij een abonnement dat inmiddels al is verlopen. Is het nog mogelijk om dit nummer te heractiveren voor een dag zodat ik mijn snapchat met belangrijke contacten terug krijg?

Gr
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Daniel,

Excuus voor de late reactie.

Bij mijn weten is het niet mogelijk om een nummer te 'heractiveren', aangezien hier vermoedelijk een abonnement bij hoorde. Daarnaast is het telefoonnummer waarschijnlijk al uitgegeven aan een andere gebruiker.

Misschien heb je hier iets aan? Helaas is de uitleg wel in het Engels.

Succes!