beantwoord

Smsen terughalen

• 8 mei 2019
  • 2 reacties
  • 209 keer bekeken

Als ik mijn sms open bij iemand waar ik veel mee sms kan ik maar tot 1-2 maanden terug kijken. Hoe kan ik de rest van de historie terughalen? Ik heb de eerdere smsen niet gedelete. En bij andere contacten (waar ik minder mee sms) kan ik heel lang terug.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 mei 2019, 11:16

Hoi @Marion01, welkom bij ons op het Forum. Nu lees ik dat je graag jouw sms geschiedenis wil achterhalen. Ik zal meteen met de deur in huis vallen. Deze kan ik niet voor je terughalen. Deze slaan wij niet op vanwege de privacy. Daarbij kan ik alleen maar zien wanneer er uitgaande sms'jes zijn geweest.

Het is dus iets wat je in jouw toestel kan beheren of met een back up. Als ik het zo lees lijkt of jouw toestel een bepaald aantal berichten per persoon bewaard. Ik ben bang dat je het niet meer kan achterhalen.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 2
Ik heb eens iets gelezen over het aantal berichten dat bewaard wordt in een conversatie, het zou dus kunnen zijn dat je dat aantal bereikt hebt.
Zelf gebruik ik een backup app voor belangrijke SMS berichten. SMS berichten die weg zijn zijn volgens mij niet meer te achterhalen, of de persoon waarmee je SMSt moet een backup gemaakt hebben.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Marion01, welkom bij ons op het Forum. Nu lees ik dat je graag jouw sms geschiedenis wil achterhalen. Ik zal meteen met de deur in huis vallen. Deze kan ik niet voor je terughalen. Deze slaan wij niet op vanwege de privacy. Daarbij kan ik alleen maar zien wanneer er uitgaande sms'jes zijn geweest.

Het is dus iets wat je in jouw toestel kan beheren of met een back up. Als ik het zo lees lijkt of jouw toestel een bepaald aantal berichten per persoon bewaard. Ik ben bang dat je het niet meer kan achterhalen.

Reageer