beantwoord

SMS waarin staat dat "2x zoveel" komt te vervallen

  • 18 december 2016
  • 4 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort, ineens krijgen wij (gezin met 3 Simonly Telfort abonnement) een SMS dat wij onlangs door een wijziging ons 2x zoveel voordeel komt te vervallen.
Ik begrijp het niet: wij hebben Telfort internet + bellen en 3x een Simonly abonnement.
Het enige dat ik pas heb veranderd is dat ik 4G aangezet heb voor alle 3. Ik ontving een email dat dit kosteloos aangezet kon worden.
Heeft dit ermee te maken ?

Hoop van u te horen, alvast dank.

Groeten Danny
icon

Beste antwoord door Broertje 18 december 2016, 14:19

Wat staat er in je mijn Telfort aangegeven over combivoordeel

Dank voor je reactie. Ja ik zie nog wel dat het steeds op dubbele hoeveelheid staat.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wat staat er in je mijn Telfort aangegeven over combivoordeel
Reputatie 1
Wat staat er in je mijn Telfort aangegeven over combivoordeel

Dank voor je reactie. Ja ik zie nog wel dat het steeds op dubbele hoeveelheid staat.
Badge +2
Wat staat er in je mijn Telfort aangegeven over combivoordeel

Dank voor je reactie. Ja ik zie nog wel dat het steeds op dubbele hoeveelheid staat.


Dan is er niks aan de hand en kun je het sms-bericht negeren. Excuses voor de verwarring!

@Jimny, Thank you 😉
Reputatie 1
Idd verwarring, lijkt erop of het dan okay is. Ik hou het even in de gaten. Dank voor jullie reacties.

Reageer