beantwoord

sms verbruik bij nieuwe belbundel bestaat niet meer?

• 23 maart 2018
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Tot vorige maand kreeg ik elke maand een sms waarin stond vermeld dat mijn nieuwe belbundel inging, hoeveel belminuten ik had en/of ik mijn bundel bijna had verbruikt.
Afgelopen keer geen sms gekregen, is dit veranderd?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 23 maart 2018, 13:58

Hi chris10, welkom op het forum. Ja helaas, dat klopt. Deze sms ontvang je niet meer. Onlangs hebben we onze systemen vernieuwd, waardoor er het een en ander is gewijzigd. Naar aanleiding van je bericht heb ik dit topic aangevuld. In dat topic kun je meer lezen over de wijzigingen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 😳.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi chris10, welkom op het forum. Ja helaas, dat klopt. Deze sms ontvang je niet meer. Onlangs hebben we onze systemen vernieuwd, waardoor er het een en ander is gewijzigd. Naar aanleiding van je bericht heb ik dit topic aangevuld. In dat topic kun je meer lezen over de wijzigingen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 😳.
Hi Deborah, bedankt voor de info. Wat jammer dat jullie deze wijzigingen hebben doorgevoerd. Hoe kan ik mijn verbruik in de gaten houden; dien ik dan dagelijks in te loggen op mijn telfort om mijn verbruik te checken?
Reputatie 4
Badge +6
Mijn advies is om de Mijn Telfort app te downloaden en daarop je verbruik eenvoudig te checken!

Reageer