beantwoord

sms-startupdate.4 januari 2018 niet ontvangen

• 14 januari 2018
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik heb op 4 Januari 2018 geen sms startupdate gekregen op mijn mobiel,ondanks dat dit aangegeven heb bij mijn instelingen.
Hebben meer telfort klanten dit niet gekregen,laat het dan weten.
Kan Telfort dit alsnog deze start-belupdate sturen naar mijn mobiel.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 17 januari 2018, 17:03

Hoi Jan, welkom op het forum. Je geeft aan dat je de start sms niet hebt ontvangen. Deze kan ik niet met terugwerkende kracht aan je versturen. Wel kan je je actuele verbruik opvragen via Mijn Telfort. Om je gerust te stellen, deze maand heb je 1050 belminuten te te gebruiken. Hopelijk weet je hiermee voldoende.

@Koffiemok, thanks! 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ik denk niet dat ze deze nog met terugwerkende kracht kunnen versturen.
Heb je gecontroleerd via Mijn Telfort of de Start-update nog aan staat?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan, welkom op het forum. Je geeft aan dat je de start sms niet hebt ontvangen. Deze kan ik niet met terugwerkende kracht aan je versturen. Wel kan je je actuele verbruik opvragen via Mijn Telfort. Om je gerust te stellen, deze maand heb je 1050 belminuten te te gebruiken. Hopelijk weet je hiermee voldoende.

@Koffiemok, thanks! 🙂
Ik hoop van harte,om gewoon op 4 April 2018 weer een start-belupdate te krijgen.
Probeer dit nu eens voor elkaar te krijgen A.U.B.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jan, de Startupdate sms wordt in onze nieuwe systeem niet meer uitgestuurd. De sms zal je op 4 april niet gaan ontvangen, het bericht wordt namelijk niet meer verstuurd.

Reageer