beantwoord

SMS ontvangen en versturen werkt niet meer na switch telfort naar KPN

  • 28 december 2019
  • 4 reacties
  • 510 keer bekeken

Reputatie 1

SMS ontvangen en versturen werkt niet meer na switch telfrot naar KPN. Mijn telfort niet meer beschikbaar voor blokkades check en Mijn kpn niet beschikbaar omdat hiervoor verificatie code via SMS wordt gevraagd. Hoe op te lossen?

icon

Beste antwoord door Galdor68 28 december 2019, 10:54

Als je nu KPN klant bent zal je voor je vragen op het KPN Forum moeten zijn.

Mogelijk helpt deze pagina https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/problemen-sms.htm

Je gebruikt wel een simkaart van KPN het lijkt een fout sms centrale nummer. 

Kpn heeft deze 2

 +31653131313 (abonnement) of +31653131314 (prepaid)

Mogelijk staat in het toestel de Telfort berichten centrale nog ingesteld

berichtencentrale of sms-centrale in: +31626000230 dan zal je niks kunnen verzenden en ontvangen. Omdat je nu KPN klant bent heb je geen toegang meer tot Mijn Telfort Mobiel.

 

Bekijk reactie

4 reacties

Als je nu KPN klant bent zal je voor je vragen op het KPN Forum moeten zijn.

Mogelijk helpt deze pagina https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/problemen-sms.htm

Je gebruikt wel een simkaart van KPN het lijkt een fout sms centrale nummer. 

Kpn heeft deze 2

 +31653131313 (abonnement) of +31653131314 (prepaid)

Mogelijk staat in het toestel de Telfort berichten centrale nog ingesteld

berichtencentrale of sms-centrale in: +31626000230 dan zal je niks kunnen verzenden en ontvangen. Omdat je nu KPN klant bent heb je geen toegang meer tot Mijn Telfort Mobiel.

 

Reputatie 1

Probleem is opgelost door KPN, via chat sessie met helpdesk.

Dank voor de melding fijn dat het weer werkt.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @telfortuser_world, top dat het inmiddels is gelukt. Bedankt voor de terugkoppeling. Fijne jaarwisseling gewenst. 

Reageer