sms niet ontvangen

• 5 april 2012
  • 7 reacties
  • 2586 keer bekeken

Badge
woensdag 5-4-12 voor het laatst om 9.39 sms kunne ontvangen.

Ik kan wel sms versturen maar ontvangen doe ik niks, terwijl ik weet dat sms-jes naar mij gestuurd zijn. Toestel uit en aan gezet, geen resuktaat. Is er iets met het netwerk?

7 reacties

Badge
@klantvantelfort,

Vervelend dat u problemen ervaart met sms. Er wordt momenteel uitgezocht wat er aan de hand is. Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla
Ik heb hier ook last van, kan zelf wel bellen, gebeld worden, smsen maar geen sms ontvangen..
Heel vreemd en ook heel vervelend... Heb zelfs al geprobeerd mobiel uit/aan te zetten, andere mobiel geprobeerd maar niets werkt..

Hebben jullie al ontdekt wat dit kan zijn?
Badge
@klantvantelfort,

Vervelend dat u problemen ervaart met sms. Er wordt momenteel uitgezocht wat er aan de hand is. Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla

dank u wel voor het serieus nemen van mijn ongemak
Vanaf donderdag vanaf bepaalde telefoonnummer (providers) geen sms ontvangen. :(
Op de staat vanaf 6 april, da's 1 dag verschil. Anyway, geen enkele update of verwachting voor het tijdstip van oplossing op de site. Telfort: dat is niet correct. Waarom geen update of verwachting op de site? Wat gebeurd er met de gemiste sms? Komt er compensatie?
Iets meer info graag, dit is een professionele provider toch?
Telfort is al ruim 70 uur aan ,t uitzoeken. Maar de klant weer eens de dupe

@klantvantelfort,

Laïla
Zowaar een reaktie! Waarvoor dank. Al hebben we niets aan persoonlijke excuses ( u schrijft "mijn excuses"). Er staat bij vermelding van de storing dat we de site in de gaten moeten houden voor updates rondom de storing. Er valt geloof ik weinig te updaten..Er wordt namelijk niets vermeld!
Goede dag, Ik ervaar afgelopen dagen ook wat problemen met ontvangen/versturen van smsjes. Gisteren heb ik 6 smsen van eergisteren in eens gekregen.. alleen 24 uur te laat. Ook kreeg ik gisteren sms 2 uur te laat. Het is leuk en aardig dat ik betaal voor sms service en daarna sta ik ergens op te wachten terwijl aan mij verstuurde smsen niet aankomen. En Ik vind het niet kunnen! Waarom moet ik de website in de gaten houden met jullie problemen terwijl jullie (Telfort) kan aan de klanten een sms sturen met een waarschuwingstekst er in? Of moet ik voor dat ik een sms verstuur even forum en laatste telfort nieuws raadplegen??
Ik ben niet blij want door niet ontvangen sms of te laat ontvangen ben ik 2 afspraken misgelopen en moest mij excuses aanbieden voor mijn provider.

Reageer