SMS naar Engels mobiel nummer komt niet aan

• 17 december 2012
  • 3 reacties
  • 2080 keer bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy S2 en een abonnement bij Telfort. Nu komen mijn smsjes naar een buitenlands (Engels) nummer niet aan.. Dit was eerder ook al zo toen ik in Engeland zelf was, maar eenmaal in Nederland lukte het wel weer. Nu lukt het dus ook niet meer vanuit Nederland.
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Het verzenden naar andere Nederlandse nummers is geen probleem.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@shiningstar1988,

Welkom op het forum! Spijtig om te lezen dat jouw sms-berichten naar Engeland niet worden verstuurd. Ervaar je dit probleem bij meerdere nummers uit Engeland of is het één specifiek nummer? Mocht het laatstgenoemde zijn dan ligt het probleem hoogstwaarschijnlijk bij de provider van de persoon in Engeland. Als het helemaal niet lukt om te sms'en naar nummers in Engeland dan verneem ik dit graag.

Denise
Hallo,

Bedankt voor uw reactie!

Ik heb geen ander Engels nummer om het uit te proberen helaas.
Dit nummer kon ik eerder wel altijd smsen, het is sinds kort dat de smsjes niet meer aankomen, terwijl ik ze dus nog wel kan ontvangen. Ik heb kort geleden ook mijn telefoon ge-reset, maar het nummer van de berichtencentrale staat wel goed.
Reputatie 3
Badge +1
@Shiningstar1988,

Wellicht dat er bij de reset netwerkinstellingen zijn gewijzigd. Ik ga dit graag voor je na. Ik heb jouw naw-gegevens al ontvangen, graag ontvang ik nog het nummer waarnaar je probeert te sms'en inclusief drie recente voorbeelden van wanneer het niet lukte (afgelopen drie dagen).
Zodra ik deze gegevens heb ontvangen wordt het voor je uitgezocht.

Denise

Reageer