Sms komt niet aan

• 8 juni 2012
  • 0 reacties
  • 1536 keer bekeken

Sinds 30 mei ben ik klant bij Telfort.Ben overgestapt met nummerbehoud. De eerste 5 dagen had ik geen 3G om verschillende redenen. Ik mail regelmatig dus 5 dagen uit de lucht was erg vervelend.

Nu ben ik er achter gekomen dat sommige vrienden en familie geen SMS van mij ontvangen of 8 uur later!! Net gebeld. De vriendelijke dame die mij te woord stond gaf aan dat ik binnen 5 dagen een reactie kreeg. Ik voel me toch een beetje met een kluitje het riet ingestuurd. Weggaan zal ook wel weer tot een drama uitlopen ivm nummerbehoud en dergelijke. Ik weet het gewoon even niet meer. Komt nog bij dat mijn accuduur ineens is gedecimeerd en mijn telefoon tot 3 keer toe spontaan opnieuw opstart. Nu zit ik weer 5 dagen in onzekerheid. ################

Ja en de berichten centrale of servivecentrum voor sms berichten staat op 0031626000230#################Net weer gebeld. Ik moest er maar begrip voor hebben dat er aan gewerkt wordt en ik moest maar bellen in plaats van sms-en!

##########

Hij lijkt het weer te doen. Maar ik ben er niet blij mee! Stel dat het weer instabiel is en er is een noodgeval en je KAN OF WIL NIET BELLEN!!!

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer