SMS komt niet aan

• 17 januari 2012
  • 14 reacties
  • 6592 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +4
Ik heb naar mijn dochter die ook bij Telfort zit 6 x een SMS verstuurd maar die komt niet aan. Zij kan mij wel SMS. Ik heb nu gekeken bij mijn SMS bundel en gezien dat er inderdaad geen SMS is afgeschreven. Webcare hebben jullie een idee. Ik heb een HTC Desire HD en mijn dochter een Iphone 3, alles met de nieuwste software aan boord.
De verzonden SMS zijn verstuurd op
Vrijdag 13 januari 17:34
Vrijdag 13 januari 20:19
Vrijdag 13 januari 21:08
Vrijdag 13 januari 21:13
Zaterdag 14 januari 12:29
Zaterdag 14 januari 15:12
Deze zijn allemaal niet aangekomen

Jacobus

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Badge +7
Dat is goed om te lezen 😃 Ik ben u graag van dienst geweest, het topic is gesloten.

Laïla
Reputatie 2
Badge +4
Heel gek maar nu werkt het ineens weer. Dus dit kan gesloten worden. Bedankt voor de service

Jacobus
Badge +7
Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb ik de volgende gegevens nodig:
  • -Uw naw-gegevens
  • -Uw 06-nummer en die van uw dochter
  • -3 voorbeelden van vandaag
  • -Uw e-mailadres
In een privébericht kunt u deze informatie aan ons kenbaar maken.

Laïla
Reputatie 2
Badge +4
Ja ze heeft aardig wat vriendinnen die SMS en die gaan goed, raar he

Jacobus
Badge +7
Nee ze heeft dat nummer al heel lang en ze is ook bij Telfort

Jacobus

Uw dochter kan wel van andere telefoonnummers sms'jes ontvangen?

Laíla
Reputatie 2
Badge +4
Nee ze heeft dat nummer al heel lang en ze is ook bij Telfort

Jacobus
Badge +7
Melding : Bericht verzonden gelukt.
Echter in rapport dat HTC genereert staat
+31626000230: Uw Telfort Tekstbericht aan xxxx op 20-01-12 om 12:09:51 is opgeslagen en zal later bezorgt worden

Jacobus

Dat bericht wordt gegenereerd door onze berichtencentrale en niet door uw telefoon. Het is dus gelukt om een sms te verzenden, het sms'je kan alleen niet afgeleverd worden. Het ligt dus aan de ontvanger (uw dochter). Heeft uw dochter onlangs een nummerportering gehad?

Laïla
Reputatie 2
Badge +4
Melding : Bericht verzonden gelukt.
Echter in rapport dat HTC genereert staat
+31626000230: Uw Telfort Tekstbericht aan xxxx op 20-01-12 om 12:09:51 is opgeslagen en zal later bezorgt worden

Jacobus
Badge +7
Ik wil u vragen om een test-sms te versturen. Stuur een sms naar het nummer dat de sms'jes niet ontvangt. In de sms moet staan: *bv# test (met een spatie tussen *bv# en test).

U krijgt direct een gratis statusbericht terug, afkomstig van de sms-centrale van Telfort (+31626000230). Krijgt u geen statusbericht maar een andere melding (bijv. bericht niet verzonden)? Controleer dan eerst de berichtinstellingen in uw telefoon.

Laïla
Reputatie 2
Badge +4
Ja Android versie. 2.3.5
HTC Sense-versie 3.0
Telefoon is gereset voor de zekerheid, sms is het enige probleem

Jacobus
Badge +7
Heeft uw HTC de laatste softwareversie?

Laïla
Reputatie 2
Badge +4
Ik krijg op de telefoon de melding " in behandeling" Is daar wat mee te doen

Jacobus
Reputatie 2
Badge +4
Ik heb maar 1 telefoon en andere SMS worden wel verstuurd maar die gingen naar een ander netwerk

Jacobus
Badge +7
Het is niet nodig om een topic 2 keer te plaatsen, wij hebben deze dus gewist. Dat de sms'jes niet in rekening worden gebracht betekent dat ze überhaupt niet worden verstuurd. Heeft u al uw simkaart in een andere telefoon geprobeerd?

Laïla