SMS betaling niet succesvol

  • 13 juni 2012
  • 2 reacties
  • 2154 keer bekeken

Beste Webmaster.

Vorig jaar had ik een identiek probleem.
Ik koop soms eens via de sms dienst

Sorry, uw betaling was niet succesvol. Er zal geen 15,00 EUR in rekening worden gebracht op uw telefoonrekening.

Ik vind het vervelend als ik eens in de zoveel maanden mijn spel account wil aanvullen en ik dan het bericht krijg dat mijn netwerlk het niet ondersteund.
Het is enkel maanden weer ingeschakeld door jullie.
Ik verander zelf niets.
Hoe komt het dat het nu weer niet mogelijk is?

2 reacties

Badge +2
zie www.smsdienstenfilter.nldaar kan je jezelf aan- of afmelden voor dit soort diensten
Badge
@Limbabnees,

De melding die u heeft gekregen heeft niets te maken met een blokkade vanuit Telfort. Ik adviseer u om contact op te nemen met de betreffende dienst.

Laïla

Reageer