beantwoord

Sms berichten worden niet ontvangen van een service

• 24 november 2019
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Voor een service/app waarmee ik inlog met mn telefoon moet ik een smsbericht ontvangen, maar deze krijg ik niet meer waardoor ik niet meer in kan loggen. Kan hier iets aan worden gedaan!?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 november 2019, 12:48

Dat andere sms'jes wel ontvangen en gestuurd kunnen worden doet meer vermoeden dat het bij de verzendende partij, de service waar je probeert in te loggen, niet goed gaat. Als sms'jes aan onze kant niet goed gaan zien we over het algemeen dat er geen enkel sms'je ontvangen kan worden. Heb je al contact opgenomen met die service om te vragen of het aan hun kant goed gaat?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @j92186, welkom op het forum. Dat je niet kunt inloggen doordat die sms'jes niet komen is lastig. Kan je wel andere sms'jes ontvangen en versturen, of gaat dat ook niet? Heb je jouw toestel ook al eens opnieuw opstart om te kijken of het daarmee beter is geworden? Ik hoor het graag van je, dan kunnen we vanaf daar verder kijken.

Ja ik kan andere smsjes ontvangen en verzenden. Ik heb mn telefoon ook al eens opnieuw opgestart.

Ik hoor graag of je nog andere ideeën hebt!

Reputatie 8
Badge +11

Dat andere sms'jes wel ontvangen en gestuurd kunnen worden doet meer vermoeden dat het bij de verzendende partij, de service waar je probeert in te loggen, niet goed gaat. Als sms'jes aan onze kant niet goed gaan zien we over het algemeen dat er geen enkel sms'je ontvangen kan worden. Heb je al contact opgenomen met die service om te vragen of het aan hun kant goed gaat?

Reageer