sms berichten komen regelmatig niet binnen
Hallo,
Ik heb mijn mobiel niet altijd aan staan. Het is dus logisch dat er dan dus ook geen berichten binnen komen. Maar ik heb nu echter al een paar keer van mensen gehoord dat ze mij geen berichten (meer?) kunnen sturen op momenten dat ik de mobiel zeker weten wel (een paar uur) aan had staan. Van dezelfde (en andere) mensen krijg ik soms ook wel gewoon een sms binnen. Verzenden ook geen probleem. Wat kan er aan de hand zijn / wat kan ik hier aan doen ?
nb: ik heb nog slechts circa 100 sms (120 kb) in de ontvangstbox staan; er is dus nog ruimte genoeg om op te slaan.
Alvast dank voor de tips!
Ik heb mijn mobiel niet altijd aan staan. Het is dus logisch dat er dan dus ook geen berichten binnen komen. Maar ik heb nu echter al een paar keer van mensen gehoord dat ze mij geen berichten (meer?) kunnen sturen op momenten dat ik de mobiel zeker weten wel (een paar uur) aan had staan. Van dezelfde (en andere) mensen krijg ik soms ook wel gewoon een sms binnen. Verzenden ook geen probleem. Wat kan er aan de hand zijn / wat kan ik hier aan doen ?
nb: ik heb nog slechts circa 100 sms (120 kb) in de ontvangstbox staan; er is dus nog ruimte genoeg om op te slaan.
Alvast dank voor de tips!
Welkom op het forum harry2! Vervelend dat u regelmatig geen sms kunt ontvangen. De problemen kunnen veroorzaakt worden door uw toestel. Heeft u dit probleem ook met een ander toestel? Graag laat ik voor u uitzoeken of er wat aan de hand is vanuit onze kant. Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb minimaal drie voorbeelden nodig van drie verschillende tijdstippen. De voorbeelden moeten de volgende informatie bevatten:
Update: Gegevens ontvangen. Ik zie dat u vandaag ook contact heeft gehad met de klantenservice. Zij hebben u een nieuwe simkaart toegestuurd, ik wil u vragen om dat even af te wachten. Mocht een nieuwe simkaart niet helpen, dan laat ik het alsnog voor u onderzoeken.
Laïla
- Telefoonnummer en naam provider waarvan u geen sms kunt ontvangen.
- Uw locatie
- Het tijdstip.
- Merk/type toestel.
Update: Gegevens ontvangen. Ik zie dat u vandaag ook contact heeft gehad met de klantenservice. Zij hebben u een nieuwe simkaart toegestuurd, ik wil u vragen om dat even af te wachten. Mocht een nieuwe simkaart niet helpen, dan laat ik het alsnog voor u onderzoeken.
Laïla
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.