beantwoord

Smartcare - leentoestel - afspraak

• 18 juli 2013
  • 19 reacties
  • 3208 keer bekeken

Vandaag had ik een afspraak om mijn mobiele telefoon bezorgd te krijgen. Vanochtend ontving ik een smsje waarin stond dat het toestel tussen 9 en 11 zou worden afgeleverd. Het is inmiddels half 4 en ik heb nog steeds niemand gezien!!!

Waar blijft mijn telefoon???

Wie kan ik hier over spreken????

Waarom is er geen contact met mij gezocht????

Ik vind dit echt niet kunnen!!!!!!!!!!!!!!

:( 😕
icon

Beste antwoord door Daphne 18 juli 2013, 17:00

@AmyRoss,

Graag zoek ik voor jou uit wat er aan de hand is. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Met betrekking tot het blijven posten totdat er wordt gereageerd, is zoals Tuut-Tuut en pruygje aangeven niet nodig. Wij zien alles, echter reageer ik zodra je aan de beurt bent. Verwacht je direct een reactie/ wil je direct contact kun je inderdaad bellen met onze klantenservice.

Daphne
Bekijk reactie

19 reacties

Reageren jullie uberhaupt wel op dit soort berichten?
Ik heb echt geen zin om weer een half uur in de wacht te hangen en dan ook nog eens 10 cent of meer per minuut te betalen!!!
De laatste keer dat ik een Telfort winkel iets vroeg kreeg ik ook een telefoonnummer dus ik heb ook echt geen zin om naar een winkel te gaan.
?????????????????????????????????????????????
Niet dus.

Ik wacht dan wel af.

Geen zin om tijd te steken in slechte service.

:mad:
Wel leuk dat ik nu van "starter" naar "komt op gang" gepromoveerd ben.
Naar hoeveel berichten ben ik gevorderd? :p
Badge +1

denk dat dat nog wel ff duurt 🆒

volgens mij kun je het beste contacdt opnemen met de klantenservice (09009596) voor dit soort vragen.
Hier op het forum wordt ansich wel gereageerd, maar soms duurt het wel ff....
Reputatie 8
Badge +16
Een toipc vol spammen om aandacht te krijgen gaat niet werken.
Het is hier geen chatbox.
Als Webcare tijd heeft dan kijken ze of ze je kunnen helpen maar het gedrag wat je nu vertoond is niet de manier om hun aandacht te krijgen.
Wacht gewoon rustig af
Een toipc vol spammen om aandacht te krijgen gaat niet werken.
Het is hier geen chatbox.
Als Webcare tijd heeft dan kijken ze of ze je kunnen helpen maar het gedrag wat je nu vertoond is niet de manier om hun aandacht te krijgen.
Wacht gewoon rustig af

Hoi Tuut-tuut

Ik dacht misschien helpen ze me dan sneller. Maar helaas.

denk dat dat nog wel ff duurt 🆒

volgens mij kun je het beste contacdt opnemen met de klantenservice (09009596) voor dit soort vragen.
Hier op het forum wordt ansich wel gereageerd, maar soms duurt het wel ff....

Denk het ook :D

Jaa in dat 0900 nummer heb ik geen zin want tot nu toe heb ik alleen maar dodo's aan de lijn gehad die me tig keer doorschakelen.
Badge +2
@AmyRoss,

Graag zoek ik voor jou uit wat er aan de hand is. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Met betrekking tot het blijven posten totdat er wordt gereageerd, is zoals Tuut-Tuut en pruygje aangeven niet nodig. Wij zien alles, echter reageer ik zodra je aan de beurt bent. Verwacht je direct een reactie/ wil je direct contact kun je inderdaad bellen met onze klantenservice.

Daphne
Ik ben vrijdag tijdens mijn werk gebeld (maar ik was aan het werk dus ik kon niet opnemen). Daarna ontving ik een sms: Mevrouw Ross we hebben u helaas niet kunnen bereiken, we proberen het maandag weer..... 
Het was ook een privé nummer dus terugbellen kon ook niet.

Ik heb nu nog steeds een leentoestel.

Tot nu toe heb ik vandaag nog niets gehoord.
Is er een nummer dat ik kan bellen? 
Badge +2
@AmyRoss,

Volgens afspraak zou inderdaad gisteren telefonisch contact met jou worden gelegd. Graag verneem ik van jou in een privébericht of er ook al een nieuwe afspraak met Smartcare is gemaakt.

Daphne
Badge +2
Zelf bellen blijft zoals je merkt de snelste manier...Succes!
Ik heb inmiddels voor de 2de keer een leentoestel aangezien mijn telefoon er 4 dagen nadat ik deze terug kreeg weer mee op hield.
Het leentoestel heb ik sinds 31 juli en er werd mij verteld dat het 2 tot 3 weken zou duren. Inmiddels zijn er 3,5 week voorbij en heb ik mijn telefoon nog steeds niet terug!!

Ik vind dit erg vervelend, ik ben al ruim 5 jaar klant bij Telfort maar de service bij een probleem vind ik echt slecht. De klantenservice maakte spottende opmerkingen toen ik aangaf dat mijn telefoon het weer niet deed en er werd vervolgens gezegd dat het echt niet kon dat hij niet deed. Dus wel. Nu is hij inmiddels dus 3,5 week weg dus ik neem aan dat dit dus wel een serieus probleem is.

Aangezien ik fulltime werk en ik geen zin heb om weer een half uur in de wacht te hangen (waar ik trouwens nog steeds geen vergoeding van heb gezien heb, hetgeen mij wel beloofd was) dus dien ik mijn klacht maar weer op deze manier in.

Graag verneem ik jullie reactie.
Amy
Ook wil ik kwijt dat ik niet tevreden ben met het leentoestel dat ik heb ontvangen. Ik heb normaal een Samsung s3 mini en heb als leentoestel een LG ontvangen. Op zich prima alleen ben ik al bijna door mijn data heen omdat hij weigert op wifi te gaan. Als ik thuis letterlijk naast de router ga zitten doet hij het nog niet.
Reputatie 3
Badge +1
@AmyRoss,

Het is goed te begrijpen dat je graag de status wilt weten.
Ik heb dit verzoek uitgezet bij de betreffende afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met jou leggen om een status update te geven.

Denise
Inmiddels heb ik vandaag al VIJF weken een leentoestel.

Vorige week heb ik, nadat ik hier wat op het forum had gezet, een sms ontvangen:

"Geachte mevrouw Ross,
Zojuist hebben wij u geprobeerd te bellen vanwege een klacht die u via het internet heeft geplaatst. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact opgenomen met Smartcare. Zij hebben ons bevestigd dat u deze of volgende week een voucher voor een nieuw toestel per e-mail zult ontvangen. Wij hopen van harte dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is opgelost. Voor de lange afhandelperiode bieden wij onze oprechte excusesaan. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Telfort."

Dit bericht kreeg ik op 27 augustus, inmiddels zijn we in de 2de week en ik heb nog geen voucher gezien.
In de sms staat dat Telfort zijn oprechte excuses aanbiedt, nou daar doen jullie dan niet echt wat mee....
Ik begin zo langzamerhand een steeds grotere hekel aan dit bedrijf te krijgen.

Klantenservice is 1 van de belangrijkste onderdelen van een bedrijf. Bij Telfort is er nog veel werk aan de winkel.
Luister naar klanten!! Help je klanten!!

Ik zit al meer dan 5 jaar bij Telfort. Nooit een probleem gehad maar deze afhandeling vind ik zo slecht dat ik besloten heb na dit abbonement te stoppen. Ik vind het echt te gek voor woorden dat ik iedere keer zelf moet bellen (ik wacht overigens nog steeds op een vergoeding voor mijn telefoonkosten) en dat iedere keer iets wordt beloofd en dan gebeurd het niet.

Hoop dat dit bericht jullie aanspoort om een voucher te mailen want ik ben er echt helemaal klaar mee.
Reputatie 3
Badge +1
@AmyRoss,

Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt. Ik heb dit direct uitgezet met het verzoek om aan jou te laten weten wanneer je de voucher ontvangt. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Denise

Reageer