beantwoord

Slechte service afhandeling via klantsevice

• 20 maart 2018
  • 2 reacties
  • 111 keer bekeken

3 dagen geleden bericht ontvangen u kan op 19/3 over naar telfort, na overgang ben ik niet meer bereikbaar alleen met laat bericht achter, vanmorgen kontakt opgenomen met klantenservice, na 2 minuten kontakt, persoon snapte er niets van heeft 8 minuten zitten worstelen met allerlei gegevens, met conclusie ik verbind u door, kan ongeveer 3 minuten of langer duren, nou dit werd 19 minuten, waarna er vervolgensmededeling werd gedaan deelname aan tevredenheidsonderzoek, heb hier op gereageerd waarna de verbinding werd verbroken, van mijn nieuw abonnement is op deze wijze reeds 10% naar de knoppen. Wederom geprobeerd na 3 minuten opnieuw kontakt met advies ga naar daar waar toestel is aangeschaft met dit nieuwe telfort abonnement en laat daar er naar kijken hoe instellingen moeten worden aangepast, omdat wij hier daar niet mee op de hoogte zijn.
Saillant detail ander tevens gelijk aangekocht toestel werkt wel zonder enig probleem ook met telfort. Ben benieuwd hoe telfort hier tegenover staat, maar ben gezien eerdere klachten afgehandeld via KPN door televisie programma,s weinig hoopvol gestemd over klantenservice.
icon

Beste antwoord door Robert-us43 20 maart 2018, 14:05

Zojuist naar verkoper geweest, deze heeft ook nog 4x gebeld om tot de conclusie te kunnen komen dat nummerbehoud nadat dit al weken geleden was bevestigd, dat aanvraag nummerbehoud opnieuw moest gedaan en simkaart oude provider weer terug geplaatst diende te worden tot over 1 maand kan worden overgegaan naar Telfort.
Bekijk reactie

2 reacties

Zojuist naar verkoper geweest, deze heeft ook nog 4x gebeld om tot de conclusie te kunnen komen dat nummerbehoud nadat dit al weken geleden was bevestigd, dat aanvraag nummerbehoud opnieuw moest gedaan en simkaart oude provider weer terug geplaatst diende te worden tot over 1 maand kan worden overgegaan naar Telfort.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Robert, ik betreur de negatieve ervaring die jij hebt gehad met de klantenservice. Dit had ook opgelost kunnen worden zonder dat je naar de winkel hoefde te gaan. Ik kan jouw gegevens niet inzien omdat je geen klantnummer heb toegevoegd aan jouw profiel. Gelukkig is alles nu duidelijk. Indien ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je. Excuses voor het ervaren ongemak.

Reageer