beantwoord

Slechte ontvangst telefoonmast oost Leiderdorp?

• 18 januari 2019
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ervaar momenteel een streepje of geen ontvangst van Telfort mobiel in Leiderdorp oost (vlak bij het ziekenhuis) Ik heb hier in het verleden nooit last van gehad, er is ook niet recentelijk een verandering in (ver)bouwing geweest wat het signaal tegen kan houden. Maar heel vervelend om te merken dat ik soms uren onbereikbaar ben (geweest).
Het gaat hier om een thuissituatie en zoals vermeld waren deze problemen er afgelopen maand en eerder niet.
Kan het storing in een mast zijn of zijn er frequenties gewijzigd?
icon

Beste antwoord door Joosttelfort 19 januari 2019, 17:14

Het vreemde is... Ik heb vandaag weer vaak 3 streepjes (van de 4).
Vreemd dat het ineens weer werkt, maar ik ben in ieder geval nu weer blij / kan weer bellen / gebeld worden.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum @Joosttelfort, goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Ik ben meteen voor je gaan kijken en op het adres in je profiel is er geen storing. Heb je nog steeds geen verbinding? Dan kan je als eerste je toestel opnieuw opstarten, daarmee zal deze de verbinding met het netwerk opnieuw maken. Is het daarmee beter? Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Het vreemde is... Ik heb vandaag weer vaak 3 streepjes (van de 4).
Vreemd dat het ineens weer werkt, maar ik ben in ieder geval nu weer blij / kan weer bellen / gebeld worden.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad vreemd, het kan zijn dat er vrijdag wel een storing op de mast is geweest en dat deze zaterdag weer verholpen was.
Fijn dat het weer werkt, als we nog iets anders voor je kunnen doen, of als dit weer terugkomt, weet je ons te vinden!
Reputatie 1
Zeker! Ik ben blij dat het weer werkt, nog steeds 3/4 streepjes dus prima ontvangst op dit moment.

Reageer