beantwoord

Slecht tot geen bereik

  • 12 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb dezelfde klacht
ik heb mijn simkaart in verschillende telefoons geprobeerd
Op mijn werk heb ik totaal geen bereik dit ook sinds de sendmast weg is die 2 jaar geleden in Januari in een storm is om gewaaidt
heb hier al over geklaagt maar niets voor de paal moet je bij de gemeente zijn en die zegt weer nee hoor Telfort
Ik ga eens een kaartje kopen van een andere provider en dan eens zien of die wel goed bereik heeft
Als Telfort hier niets aan wil doen ga ik na ruim 11 jaar bij telfort te hebben gezeten dan ga ik over naar een ander

Admin: Afgesplitst van oud topic en eigen topic voor je reactie aangemaakt
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 21 oktober 2019, 12:35

Hi@Tiger1gek, ik heb niets meer van je gehoord. Ik zie dat de specialist voor je bezig is geweest en je per e-mail meer informatie over de huidige status heeft gegeven. Het komt erop neer dat omringende zendmasten het zo veel mogelijk compenseren en er daarmee wordt geprobeerd het bereik zo goed mogelijk te maken, totdat de werkzaamheden plaats kunnen vinden. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te realiseren. 

Ik kan me voorstellen dat dat niet het antwoord is waar je op hoopte. Ik kan het niet mooier maken dan het is. Je weet nu in ieder geval wat de tussenstand is, en dat er aan gewerkt wordt. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
......
Ik ga eens een kaartje kopen van een andere provider en dan eens zien of die wel goed bereik heeft
......

Zorg dan wel dat die provider niet het KPN-netwerk gebruikt. Anders lost het zeker niets op.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Tiger1gek, wat rot dat je bereik op je werk zo slecht is. Dat is al twee jaar zo, begrijp ik. Ik snap dat je wilt dat het opgelost wordt, zeker als je er al zo lang last van hebt.

Fijn dat je je gegevens al in je profiel hebt gezet, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie dat je er een paar keer eerder contact over hebt gehad, dat is natuurlijk niet gek aangezien dit al zo lang speelt. Goed dat je ook hebt getest hoe het gaat met een ander toestel, het maakt geen verschil begrijp ik.

Ik zie inderdaad dat er een ticket liep bij de specialisten over het herstellen van de verbinding. Ik kan hiervan zelf helaas de status niet inzien. Daarom heb ik een melding voor je aangemaakt, de specialisten kijken er voor je naar en nemen contact met je op om je op de hoogte te stellen. Zij kunnen je vertellen wat de status en de verwachting is.

Laat je het weten als je vragen hebt, en ook als je iets hebt gehoord van de specialisten?
Reputatie 8
Badge +10

Hi@Tiger1gek, ik heb niets meer van je gehoord. Ik zie dat de specialist voor je bezig is geweest en je per e-mail meer informatie over de huidige status heeft gegeven. Het komt erop neer dat omringende zendmasten het zo veel mogelijk compenseren en er daarmee wordt geprobeerd het bereik zo goed mogelijk te maken, totdat de werkzaamheden plaats kunnen vinden. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk te realiseren. 

Ik kan me voorstellen dat dat niet het antwoord is waar je op hoopte. Ik kan het niet mooier maken dan het is. Je weet nu in ieder geval wat de tussenstand is, en dat er aan gewerkt wordt. Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.

Hallo

Nog steeds slecht bereik

Ben het nu zat en ga opzoek naar een andere provider samen met mijn vrouw .

We hebben allebei een Sim Only bij jullie maar toch zijn ze verschillend

Als ik minder bel minuten wil betaal ik ruim 3 euro meer

en dat met slecht bereik !!!

Jammer Jammer

Ik heb overigens nooit een mail van de specialist mogen ontvangen !!!!

 

Reputatie 8
Badge +10

@Tiger1gek Wat jammer om te horen. Ik snap wel dat je dan naar andere oplossingen gaat kijken. Het is helaas niet mogelijk, maar als ik invloed kon uitoefenen op hoe snel het opgelost wordt, dan had ik dat voor je gedaan. Ik hoop toch dat de verbinding snel verbeterd.

Ik raad je aan om een volgende keer, mocht je iets niet ontvangen hebben, dit meteen aan te geven. Zo hebben wij de mogelijkheid om daar direct actie op te ondernemen en om ervoor te zorgen dat je het alsnog ontvangt. Ik kan nu de mail helaas niet meer opnieuw laten versturen. Ik kan wel zeggen dat er hetzelfde in stond als in mijn vorige bericht, dus je hebt gelukkig geen (nieuwe) informatie gemist. 

Ik zit nu bij een andere provider

Moet eerlijk zeggen dat de ontvangst nu stukken beter is ,ben gewoon weer bereikbaar in hetzelfde pand waar ik werk .

Jammer Telfort

mvg

Reageer