Slecht ontvangst na verlenging (nieuwe simkaart)

• 26 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 98 keer bekeken

We hebben verlengd met als gevolg dat we beide erg slecht ontvangst hebben.

Ik ben al klant van telfort van nog voor het ooit eens o2 was (dik 15 jaar).
Nu hebben zowel ikzelf als mijn vrouw ons abonnement voor 2 jaar verlengd met meer minuten en mb's.
We hebben beide een nieuwe simkaart gehad en na het activeren hiervan begonnen de problemen met slecht bereik. Alles geprobeerd maar zonder bevredigend resultaat tot gevolg. We waren beide nog op tijd om de verlenging ongedaan te laten maken en hebben dit in werking laten stellen.

Helaas ben ik bijna al mijn opgespaarde mb's verloren en sta er versteld van hoe je met een simpele verlenging van volledige tevreden klant veranderd in een volledig ontevreden klant. Oude simkaarten kunnen niet meer geactiveerd worden. Erg jammer want we waren beide alle jaren super te spreken over telfort.

Nu noodgedwongen op zoek naar een andere provider, waarschijnlijk t-mobile gezien hun netwerk het best getest is en je mag het 1 maand vrijblijvend proberen.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo whazaah, wat vervelend dat jij en je vrouw een slechte ontvangst ervaren met de nieuwe simkaart. Als jullie van simkaart verwisselen of deze een in ander toestel plaatsen ervaren jullie dan het zelfde probleem? Ik kijk uit naar jouw reactie.
Beste Stephen,

We hebben beide een ander toestel dat vrij nieuw is. Beide nooit problemen ondervonden, echter na de nieuwe simkaarten beide slecht ontvangst. Ik lees op het forum dat meerdere klanten dit probleem hebben ondervonden.

Ik ben van mening dat het in de simkaart gezoch moet worden. Jammer dat Telfort het meteen op het toestel van de klant schuift. Zowel 3g als 4g geeft problemen (ook in een ander toestel)

Daarnaast wil ik opmerken met een provider in zee te willen gaan die geen problemen heeft met een toestel van 400 euro.....
Reputatie 8
Badge +16
Hallo whazaah, graag wil ik samen met jou opzoek gaan naar de oplossing. Vind je het goed als ik je een nieuwe simkaart stuur?
Dag,

We hebben afgelopen zaterdag een contract bij t-mobile getekend met gemengde gevoelens. Hun gaan de overstap met nummerbehoud in werking stellen.

Mvg
Reputatie 8
Badge +16
Hallo whazaah, bedankt voor je reactie. Jammer dat we niet tot een oplossing kunnen komen. Ik hoop in ieder geval dat jullie zonder problemen gebruik kunnen maken van julle nieuwe abonnement bij T-Mobile. 🙂

Reageer