beantwoord

Slecht bereik thuis

• 12 september 2018
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

simkaarten zijn nog geen jaar oud op meerdere telefoons (Sony en OnePlus one)

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door cobus 12 september 2018, 20:26

En zit je dan op 4g of 3g ?

Heb hier ook een oneplus one gehad/en nog steeds in het bezit en eerlijk daar heb ik weinig problemen gehad wel moet ik opmerken dat deze alleen maar de 1800mhz aan kan (beperking in de hardware) en je dus geen gebruik van het 800mhz netwerk gebruik kan maken en dat is eigenlijk de sterke band wie er is zet hem eens vast op 3g hoe werkt het dan ?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Heb je al eens op de dekkingskaart gekeken?
https://www.kpn.com/4g/dekkingskaart.htm
Dekking lijkt goed te zijn volgens het kaartje
In de tuin is het signaal ook niet beter
Reputatie 6
Badge +7
Ben bang dat er weinig aan te doen is en hoelang heb je dit al ?
Zeker al een jaar andere simkaart hielp ook niet
Reputatie 6
Badge +7
En zit je dan op 4g of 3g ?

Heb hier ook een oneplus one gehad/en nog steeds in het bezit en eerlijk daar heb ik weinig problemen gehad wel moet ik opmerken dat deze alleen maar de 1800mhz aan kan (beperking in de hardware) en je dus geen gebruik van het 800mhz netwerk gebruik kan maken en dat is eigenlijk de sterke band wie er is zet hem eens vast op 3g hoe werkt het dan ?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Johan, welkom op ons forum! Thuis geen bereik hebben is erg vervelend natuurlijk. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik ben net als cobus benieuwd of je op 4G of 3G zit. Als de OnePlus One alleen de 1800mhz frequentie ondersteund kan het zijn dat je daarmee geen goede verbinding kunt maken, die is op jouw adres namelijk niet zo sterk. De andere frequenties zijn wel sterker. Als je dit op 4G merkt, zou je de toestellen eens op 3G kunnen zetten en kijken hoe het daarmee gaat?

Reageer