Slecht bereik in Groningen

• 26 augustus 2012
  • 0 reacties
  • 2056 keer bekeken

Onlangs ben ik van Almere verhuisd naar Middelstum, met als postcode 9991 BE, 18 km ten Noorden van Groningen. En daarmee ontstonden er forse problemen met mijn GSM met Telfort mobiel abonnement, samenhangend met een veelal gebrekkig signaal. Het gesprek wordt om de haverklap afgebroken of mensen kunnen me niet bereiken en dan springt hij automatisch op de voicemail.
Ik heb recent een nieuw toestel gekocht, namelijk een Samsung GT-S6802, maar daar ligt het volgens mij niet aan, want deze week was ik weer een dag terug in Almere en had meteen weer een prima bereik.
Wat me opvalt is dat de sterkte van het ontvangstsignaal op een vaste plek gedurende de dag sterk varieert, van weinig of geen signaal tot een sterk signaal.
Wat kan ik hieraan doen? Ligt dit aan de zendmast van KPN, die een maand geleden in Noord-Groningen problemen gehad heeft tgv stroomuitval.
Ik hoop dat aan deze klacht wat te doen valt, want het heeft me zelf doet besluiten om bij Ziggo voor de vaste telefoonlijn onbeperkt bellen te nemen naar vaste nummers.
Wie heeft hier dezelfde ervaring mee? Ik begrijp dat in mijn regio meer mensen problemen met Telfort mobiel hebben. Wat kan Telfort er technisch aan doen?

Alvast bedankt.

Eric Zwartjes

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer