beantwoord

Slecht bereik in Grijpskerke

dinsdag 29-01-2019 is er in het dorp Grijpskerke een nieuwe zender van kpn in gebruik genomen,
vanaf deze dag is het bereik bij ons op het bedrijf zeer slecht. (daarvoor nooit problemen gehad)
We zijn mobiel amper bereikbaar en gesprekken worden regelmatig halverwege afgekapt.
Waar moet ik naar toe met deze klacht? en wat is hier aan te doen?
icon

Beste antwoord door Jacco Oele 5 februari 2019, 08:06

Natasja,

Wij hebben inmiddels contact gehad met KPN en Telfort, zij hebben allebei bevestigd dat er wel degelijk werkzaamheden zijn uitgevoerd aan een zender hier in de buurt. Ik ga er van uit dat we dit via hun op kunnen lossen. in ieder geval bedankt voor de moeite.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Dag @Jacco Oele. Dat is spijtig. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om de situatie te monitoren, omdat je abonnement voor mij niet inzichtelijk is. Hopelijk kan de oorzaak spoedig worden ontdekt en volgt er snel een oplossing.
Er is nog geen verbetering. we zijn een storings logboek aan het bijhouden, hopende dat er dan wat aan gedaan kan worden.
Reputatie 5
Badge +8
Dag @Jacco Oele, bedankt voor je terugkoppeling. Vreemd, ik ga er namelijk van uit dat die collega's - net als ik - contact hebben gehad met de Netwerk Service Desk. Hoe dan ook: fijn om te lezen dat eraan wordt gewerkt. Merk je inmiddels al verbetering?
Natasja,

Wij hebben inmiddels contact gehad met KPN en Telfort, zij hebben allebei bevestigd dat er wel degelijk werkzaamheden zijn uitgevoerd aan een zender hier in de buurt. Ik ga er van uit dat we dit via hun op kunnen lossen. in ieder geval bedankt voor de moeite.
Reputatie 5
Badge +8
Dag @Jacco Oele. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Mag ik daaruit opmaken dat je inmiddels verbetering merkt of contact hebt gehad met mijn collega's van Telfort Zakelijk?
Reputatie 5
Badge +8
Dag @Jacco Oele. Welkom hier op het Forum. Lastig dat je mobiele bereik zo onwijs is verminderd. Volgens de dekkingskaart is de dekking in jouw postcodegebied in orde. Ik heb zojuist met onze Netwerk Service Desk contact gehad. Zij geven aan dat er in jouw postcodegebied geen werkzaamheden hebben plaatsgevonden. Er zijn geen problemen vanuit het netwerk. Ik ben daarom benieuw naar een aantal zaken:

• Is er een verschil tussen het bereik binnenshuis en buitenshuis?
  • Ervaar je op andere locaties ook problemen?
  • Werkt het wel goed als je je toestel vast zet op 3G (UMTS)?
Wel wil ik aangeven dat ik je netwerkinstellingen niet kan controleren, omdat je een zakelijk abonnement hebt. Het is daarom wijs om, als we er samen niet uitkomen, contact op te nemen met Telfort Zakelijk. Mijn collega's daar kunnen je netwerkinstellingen namelijk wel inzien.

Reageer