Slecht bereik

  • 22 maart 2018
  • 1 reactie
  • 49 keer bekeken

Ik ervaar al enige tijd dat ik slecht bereik heb.
Zet ik hem op gsm heb ik vol bereik binnens huis. Zet ik hem op 4G heb ik 1 streepje .
Al meerdere keren contact op genomen met klantenservice en ook met technische dienst en hen zeggen dat bereik goed moet zijn .
Ook val het mij op als ik op mijn telfort kijk werd er eerst gezegd dat ik mijn abonnement per 27 maart aanstaande kon verlengen. Nu is het veranderd naar 22 mei aanstaande . Ik wil dus een concrete oplossing zien .

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Arjan, wat vervelend dat je problemen ervaart met het bereik. Ervaar je deze alleen thuis of ook op andere locaties?
Indien bij jou thuis ervaren anderen ook problemen met het bereik?
Graag je telefoonnummer of klantnummer toevoegen aan jouw profiel zodat ik je verder van dienst kan zijn.
Je kunt pas 4 maanden voor eindatum van je contract je abonnement verlengen. Zodra je je klantnummer of mobielnummer hebt toegevoegd aan je profiel dan zoek ik dit voor je uit.

Reageer