beantwoord

Slecht bereik

• 11 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 275 keer bekeken

Beste,

Wij hebben sinds een aantal weken slecht tot geen bereik meer op ons adres terwijl wij al 8 jaar zeer goed bereik hadden. (verschillende toestellen aanwezig)
Klachten formulier invullen gaat niet ivm error.

Kunnen jullie ons daarbij helpen ?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 14 augustus 2017, 18:37

Hoi Bettie, wat rot dat je bereik minder is geworden. Zowel binnen als buiten? En is er onlangs iets in je omgeving veranderd qua bebouwing of isolatie? Als je mij een privébericht toestuurt met hierin de betreffende 06-nummers, je postcode en huisnummer, dan kijk ik met je mee.

Wat voor foutcode kreeg je bij het invullen van het klachtenformulier en in welke browser?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Bettie, wat rot dat je bereik minder is geworden. Zowel binnen als buiten? En is er onlangs iets in je omgeving veranderd qua bebouwing of isolatie? Als je mij een privébericht toestuurt met hierin de betreffende 06-nummers, je postcode en huisnummer, dan kijk ik met je mee.

Wat voor foutcode kreeg je bij het invullen van het klachtenformulier en in welke browser?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Bettie, ik heb nog geen gegevens voorbij zien komen. Klopt dat? Als je die nog toestuurt, dan help ik je verder.

Reageer