beantwoord

Sinds kort belabberde verbinding

  • 16 juli 2019
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Sinds kort hebben wij met 2 abonnementen een zeer slechte ontvangst/verbinding. Op sommige momenten hebben wij zelfs geen internet verbinding. Heeft dit iets te maken met de laatste ontwikkelingen KPN/Telfort?
Wij zijn erg ontvreden en zullen bij de eerste goede aanbieding van een andere aanbieder overstappen.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 juli 2019, 19:21

Hallo @Jerry1978, wat rot dat je twee abonnementen hebt en op beide een slechte verbinding ervaart. Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Nee, dit staat helemaal los van het samen gaan van KPN en Telfort. Wij hebben er niets aan als jouw verbinding het niet goed doet en jij daar niet tevreden over bent. Ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is, en hoe we dit kunnen verhelpen.

Om je goed te kunnen helpen ben ik benieuwd naar wat je precies merkt. Het gaat om de verbinding van twee mobiele abonnementen, toch? Waar en wanneer merk je dat de verbinding niet goed is? Thuis, of juist ergens anders? En hoe merk je precies dat de verbinding minder goed is? Gaat bellen bijvoorbeeld wel goed en blijf je wel verbonden met het netwerk? Merk je dit op beide toestellen op hetzelfde moment en dezelfde plek? Laat je het weten? Dan kijken we vanaf daar verder.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Jerry1978, wat rot dat je twee abonnementen hebt en op beide een slechte verbinding ervaart. Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van wordt. Nee, dit staat helemaal los van het samen gaan van KPN en Telfort. Wij hebben er niets aan als jouw verbinding het niet goed doet en jij daar niet tevreden over bent. Ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is, en hoe we dit kunnen verhelpen.

Om je goed te kunnen helpen ben ik benieuwd naar wat je precies merkt. Het gaat om de verbinding van twee mobiele abonnementen, toch? Waar en wanneer merk je dat de verbinding niet goed is? Thuis, of juist ergens anders? En hoe merk je precies dat de verbinding minder goed is? Gaat bellen bijvoorbeeld wel goed en blijf je wel verbonden met het netwerk? Merk je dit op beide toestellen op hetzelfde moment en dezelfde plek? Laat je het weten? Dan kijken we vanaf daar verder.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Jerry1978, ik heb niets meer van je gehoord. Als ik je hier nog mee kan helpen, dan hoor ik graag van je!

Reageer