Sinds gisteren "geen service"
Sinds gisteren heb ik "geen service" meer op mijn Iphone, ik ben dus ook onbereikbaar.
Ik heb 3g al aan- en uit gezet, de telefoon gereset en het werkt niet.
Ik kan niets terug vinden over een storing, heb ik iets gemist of is het een individueel probleem?
Bij een vorig probleem heb ik ook al 45 minuten aan de telefoon gezeten met de klantenservice, dus ik hoop dat het op deze manier ook opgelost kan worden.
Groet!
Ik heb 3g al aan- en uit gezet, de telefoon gereset en het werkt niet.
Ik kan niets terug vinden over een storing, heb ik iets gemist of is het een individueel probleem?
Bij een vorig probleem heb ik ook al 45 minuten aan de telefoon gezeten met de klantenservice, dus ik hoop dat het op deze manier ook opgelost kan worden.
Groet!
SIMkaart al een keer uit en in de telefoon geschoven?
géén achterstallige betalingen? :eek:
géén achterstallige betalingen? :eek:
SIMkaart al een keer uit en in de telefoon geschoven?
géén achterstallige betalingen? :eek:
SIM kaart heb ik ook al gedaan en nee, dit keer geen achterstallige betalingen :rolleyes:
But thanks!
@MarcoVN,
Welkom op het forum! Heb je al geprobeerd om handmatig het KPN-netwerk te selecteren? Zo ja, welke melding krijg je dan?
Laïla
Welkom op het forum! Heb je al geprobeerd om handmatig het KPN-netwerk te selecteren? Zo ja, welke melding krijg je dan?
Laïla
de telefoon gereset
Even voor de zekerheid, een oude "bug" had ditzelfde probleem, daarbij was dit de oplossing:
instellingen-> algemeen-> stel opnieuw in-> herstel netwerk instellingen.
Soms, wil het helpen om je telefoon even in vliegtuigmodus te zetten, en vervolgens weer op normaal te zetten..
Even voor de zekerheid, een oude "bug" had ditzelfde probleem, daarbij was dit de oplossing:
instellingen-> algemeen-> stel opnieuw in-> herstel netwerk instellingen.
Alle Wi-Fi wachtwoorden dienen na deze reset weer eenmalig opnieuw ingesteld worden.
Maar klopt, bij een iPhone kan dit vele netwerkproblemen verhelpen 🙂
@MarcoVN,
Werkt het inmiddels weer? Zo niet, dan verneem ik dat graag om je verder te kunnen helpen.
Denise
Werkt het inmiddels weer? Zo niet, dan verneem ik dat graag om je verder te kunnen helpen.
Denise
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs heb ik een extra iPhone aangeschaft, maar op mijn nieuwe iPhone maakt hij nu geen verbinding meer met mijn simkaart.
Waardoor er elke keer blijft staan 'Zoeken' of 'Geen service'.
Kunt u mij helpen?
Met vriendelijke groet
Onlangs heb ik een extra iPhone aangeschaft, maar op mijn nieuwe iPhone maakt hij nu geen verbinding meer met mijn simkaart.
Waardoor er elke keer blijft staan 'Zoeken' of 'Geen service'.
Kunt u mij helpen?
Met vriendelijke groet
Al geprobeerd handmatig netwerk te selecteren?
Instellingen > aanbieder > tik op automatisch.
Of heb je er een nieuwe simkaart bijgekregen?
Heb je die al wel laten activeren?
Instellingen > aanbieder > tik op automatisch.
Of heb je er een nieuwe simkaart bijgekregen?
Heb je die al wel laten activeren?
Ja, heb ik al geprobeerd.
Helaas werkt dit niet.
Nee heb gewoon dezelfde simkaart.
Op mijn andere iPhone werkt die wel gewoon...
Helaas werkt dit niet.
Nee heb gewoon dezelfde simkaart.
Op mijn andere iPhone werkt die wel gewoon...
@Yolanda2004,
Erg vervelend dat je nu geen gebruik kunt maken van het toestel. Heb je deze stappen al doorlopen?
Denise
Erg vervelend dat je nu geen gebruik kunt maken van het toestel. Heb je deze stappen al doorlopen?
Denise
Het is probleem is juist, als ik automatisch aanzet bij 'aanbieder' gebeurt er helemaal niets....
Helemaal niks, tenminste als u bedoeld dat ik automatisch uitzet??
Dat word er geen netwerk gevonden
Dat word er geen netwerk gevonden
zeg maar 'je' hoor 🆒
Dat word er geen netwerk gevonden
Ik vrees dat je toestel dan echt kapot is. Het kan zijn dat de antenne stuk is of van binnen is losgeraakt, maar het toestel zal in ieder geval moeten worden gerepareerd.
Ik vrees dat je toestel dan echt kapot is. Het kan zijn dat de antenne stuk is of van binnen is losgeraakt, maar het toestel zal in ieder geval moeten worden gerepareerd.
@yolanda2004,
Ik sluit me aan bij pruygje. De snelste manier om dit te regelen is door contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij kunnen jou doorverbinden met Smartcare om een afspraak te maken.
Denise
Ik sluit me aan bij pruygje. De snelste manier om dit te regelen is door contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij kunnen jou doorverbinden met Smartcare om een afspraak te maken.
Denise
Goede morgen,
doordat ik mijn mobiel ben kwijt geraakt heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Ik wil deze nu gebruiken in mijn nieuwe iPhone maar ik heb de hele tijd geen service. Nu zie ik bij de instellingen dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is?
wie kan mij hierbij helpen?
ik heb de bovenstaande tips al uitgevoerd maar zonder resultaat......
mvg
Lindeboom
doordat ik mijn mobiel ben kwijt geraakt heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Ik wil deze nu gebruiken in mijn nieuwe iPhone maar ik heb de hele tijd geen service. Nu zie ik bij de instellingen dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is?
wie kan mij hierbij helpen?
ik heb de bovenstaande tips al uitgevoerd maar zonder resultaat......
mvg
Lindeboom
Heb je de nieuwe simkaart al laten activeren via de klantenservice?
Zo niet, morgenochtend even bellen 😉
Zo niet, morgenochtend even bellen 😉
Welkom op het forum Lindeboom,
Balen dat je jouw mobiel bent kwijtgeraakt! Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen dien je deze eerst te activeren. De snelste manier om dat in orde te maken is door contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij kunnen de simkaart direct voor jou activeren.
Succes!
Denise
Balen dat je jouw mobiel bent kwijtgeraakt! Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen dien je deze eerst te activeren. De snelste manier om dat in orde te maken is door contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (0900-9596). Zij kunnen de simkaart direct voor jou activeren.
Succes!
Denise
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.