beantwoord

Sinds gisteren abonnement met 4G, echter nog geen 4G

• 20 mei 2014
  • 13 reacties
  • 1090 keer bekeken

dag telfort,
Ik heb nu sinds gisteren me nieuwe abonnement met 4g. Alles werkt prima bellen sms internet etc alleen heb ik nog geen 4G.
Moet dit geactiveerd worden of krijg ik dit nog?
Groetjes,
Wil
icon

Beste antwoord door wilkeeh 20 mei 2014, 18:32

Bedankt voor de hulp!!
Blijkbaar heb ik op mijn werkplek geen 4g.
Buiten mijn werkplek wel, het werkt dus!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi wilkeeh en welkom op het forum.

Heb je de U sim?
Staat 4G Booster aan?
Heeft je toestel de update al geïnstalleerd?
Hoi wilkeeh en welkom op het forum.

Heb je de U sim?
Staat 4G Booster aan?
Heeft je toestel de update al geïnstalleerd?

Ik heb gisteren een simkaart gekregen bij de Telfort winkel zelf dus ik neem aan dat het een U sim is.

Ik heb op mijn iphone ios 7.1.1
en 4G booster? zou niet weten wat het is

groetjes,
Reputatie 8
Badge +15
Welke iPhone heb je?
Alleen de 5S en de 5C zijn geschikt voor het 4G netwerk van KPN.

De 4G booster is een extra bundel van €5,- per maand. Deze dient wel aan te staan om gebruik te kunnen maken van 4G.

Zie ook: http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel/telefoon-gebruiken/netwerk/4g.htm
Welke iPhone heb je?
Alleen de 5S en de 5C zijn geschikt voor het 4G netwerk van KPN.

De 4G booster is een extra bundel van €5,- per maand. Deze dient wel aan te staan om gebruik te kunnen maken van 4G.

Zie ook: http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel/telefoon-gebruiken/netwerk/4g.htm

ik gebruik de iphone 5S, en ik gebruik inderdaad de 4G booster ja dit is gisteren allemaal voor mij geregeld,
ze zeiden dat ik alleen maar de simkaart hoefde te plaatsen en dan zo goed als klaar was,
alles doet het verder ook alleen heb ik geen 4G
Badge
@wilkeeh,

Welkom op het forum! Balen dat je nog geen gebruik kunt maken van 4G. Ben je al op meerdere locaties geweest? Ik kijk dit graag verder voor jou na. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Hallo allemaal, nou heb ik net bij een vriend gekeken die heeft exact de Zelfde telefoon en ios versie als mij maar bij hem staat een optie schakel 4g in terwijl er bij mij staat schakel 3g in.
Klopt er dan iets niet aan mijn telefoon?
Zie afbeelding

Update:
Ik heb nu de optie voor 4G in te schakelen, heb alleen nog steeds geen 4G
Badge
@wilkeeh,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Ik heb het voor jou nagekeken, vanuit onze kant staat alles goed om gebruik te kunnen maken van 4G. Ook is er 4G-dekking op jouw postcode. Als je WiFi uitzet, wat zie je dan naast Telfort NL staan?

Laïla
3G heb al meedere malen geprobeerd om me telefoon opnieuw op te starten maar dat helpt ook niet
Badge
@wilkeeh,

Vreemd 😞. Weet je zeker dat je de laatste update hebt? Hierbij de instructie:

1. Ga naar Instellingen.
2. Ga naar Algemeen.
3. Ga naar Info.
4. Installeer de update.

Ben je in de mogelijkheid om jouw simkaart in het toestel van jouw vriend testen? Heb je dan wel 4G?

Laïla
@wilkeeh,

Vreemd 😞. Weet je zeker dat je de laatste update hebt? Hierbij de instructie:

1. Ga naar Instellingen.
2. Ga naar Algemeen.
3. Ga naar Info.
4. Installeer de update.

Ben je in de mogelijkheid om jouw simkaart in het toestel van jouw vriend testen? Heb je dan wel 4G?

Laïla

dag Laila,

Ja ik weet het zeker, en nee ben niet in de mogelijkheid om mijn sim te testen in zijn telefoon sorry.
Bedankt voor de hulp!!
Blijkbaar heb ik op mijn werkplek geen 4g.
Buiten mijn werkplek wel, het werkt dus!
Badge
@wilkeeh,

Wat fijn 😃! Ben super blij om te lezen dat het werkt. Graag gedaan. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling en geduld. Ik heb jouw topic hierbij gesloten.

Laïla