beantwoord

Simonly simkaart geactiveerd vóór start contractperiode.

  • 25 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Hallo,

Ik heb mijn nieuwe simkaart voor mijn simonly geactiveerd. Echt loopt mijn abonnement tot november. Ik kan nu mijn oude simkaart niet meer gebruiken. Lopen mijn laatste dagen van mijn abonnement nu via de nieuwe simkaart?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 25 oktober 2017, 20:13

Hoi Karin, welkom op het forum! Gaat het om een verlenging bij ons? Volgens mij wel zoals ik het lees. In dat geval is er niks aan de hand 🙂. Dan lopen de laatste dagen van je huidige abonnement gewoon door op je nieuwe simkaart. Ik hoop dat dit het een en ander opheldert. Heb je nog wel vragen? Stel ze vooral.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Karin, welkom op het forum! Gaat het om een verlenging bij ons? Volgens mij wel zoals ik het lees. In dat geval is er niks aan de hand 🙂. Dan lopen de laatste dagen van je huidige abonnement gewoon door op je nieuwe simkaart. Ik hoop dat dit het een en ander opheldert. Heb je nog wel vragen? Stel ze vooral.

Reageer