beantwoord

Simonly overzetten naar telefoon met abbonemen.

• 4 mei 2012
  • 6 reacties
  • 2505 keer bekeken

Badge
Ik heb een vraag, ik heb al even het forum doorgespit en gelezen dat het mogelijk is.

Maar dacht maak een nieuw topic aan om het overzichtelijk te houden.

Ik heb nu een simonly abbonement en nu is mijn telefoon stuk en wil in mijn simonly abbonement ( die volgend jaar oktober afloopt)

omzetten naar een abbonement met telefoon wie kan mij daarbij helpen ?
icon

Beste antwoord door Laila 15 mei 2012, 10:37

@sjoerdjek,

Wat sqloud aangeeft is correct. U kunt in de winkel overstappen naar een abonnement met een toestel. Ga naar een Telfort winkel en vraag om de voorwaarden. Vergeet niet om uw legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen.

Laïla
Bekijk reactie

6 reacties

Badge
heey ik heb het al geregeld ik leas een telefoon nu :)

HTC one x

bedankt voor julie hulp
Badge
@sjoerdjek,

Wat sqloud aangeeft is correct. U kunt in de winkel overstappen naar een abonnement met een toestel. Ga naar een Telfort winkel en vraag om de voorwaarden. Vergeet niet om uw legitimatiebewijs en bankpas mee te nemen.

Laïla
Badge +2
nja weet je wat nou raar is, klantenservice zegt ja je kan het veranderen door naar winkel te gaan...
ik naar de winkel toe.. kan het niet grrr:/ dus wil weten wat het nu is ja of nee? 😛 hoe lang liep jou abbo nog dan?

Het kan, maar er zitten wat haken en ogen aan (zeker met de nieuwe abonnementen).
1 daarvan is dat je minimaal dezelfde bundels MOET nemen als je huidige abonnement.
Met de nieuwe abonnementen zijn er echter nog wel opties.
Badge
nja weet je wat nou raar is, klantenservice zegt ja je kan het veranderen door naar winkel te gaan...
ik naar de winkel toe.. kan het niet grrr:/ dus wil weten wat het nu is ja of nee? 😛 hoe lang liep jou abbo nog dan?
Badge +1
Dat kan via een Telfort winkel, heb ik ook gedaan.
Badge +2
@Sjoerdjek,

Welkom op het forum!

Graag zoek ik voor u uit of dit nog mogelijk is. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer