beantwoord

simkaartnummer niet zichtbaar wegens geknipte kaart en mobiel werkt niet meer

  • 15 februari 2020
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Hallo, ik wil graag een nieuwe microsimkaart bij jullie opvragen voor een prepaidabonnement ivm aanschaf nieuwe telefoon. Mijn oude mobiel werkt niet meer en de simkaart is geknipt waardoor het nummer er niet meer opstaat. Kan ik met mijn mobielenummer , die ik graag wil behouden, een nieuwe simkaart opvragen? 

icon

Beste antwoord door JanD 15 februari 2020, 11:46

Hallo @Leny2000 , daar het mobiele telefoondeel nu onder KPN valt kun je dat via KPN regelen.

Ga naar een lokale KPN-winkel, neem de oude kaart mee en zij kunnen je aan een andere kaart helpen.

Vergeet ook niet een geldige legitimatie mee te nemen.

 

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Leny2000 , daar het mobiele telefoondeel nu onder KPN valt kun je dat via KPN regelen.

Ga naar een lokale KPN-winkel, neem de oude kaart mee en zij kunnen je aan een andere kaart helpen.

Vergeet ook niet een geldige legitimatie mee te nemen.

 

Reageer