Simkaartje werkt nog steeds niet

• 1 december 2012
  • 2 reacties
  • 1359 keer bekeken

Sinds 15 november overgestapt naar Telfort. Op die dag kreeg ik bericht van Telfort dat nummerbehoud was gelukt. Echter sinds die dag kan ik niet gebeld worden. En sinds een paar dagen kan ik ook niet meer bellen. Al tig keer gebeld met Klantenservice. Steeds het verhaal opnieuw uitleggen. Geen oplossing. Beloftes dat ik gebeld zal worden door de technische afdeling worden niet nagekomen. Als ik een klacht indien staat er dat ik binnen 10 werkdagen iets hoor maar er gebeurt niets Inmiddels heb ik ontdekt dat ik op het simkaartje van mijn vorige provider wel gebeld kan worden. Zelf bellen lukt echter niet. Blijkbaar is er bij nummerbehoud iets misgegaan. Ik heb geprobeerd op mijn toestel het KPN netwerk te kiezen maar dat weigert hij. Het resetten van de simkaart helpt ook niet. Kortom, ik zit nu een halve maand bij Telfort maar heb nog niets aan mijn abbonnement gehad. Graag zou ik nu eens echt geholpen willen worden! Louis

2 reacties

Ter aanvulling : ik had gehoopt langs deze weg geholpen te worden door Telfort Helaas nog geen enkele reactie. Sinds zaterdag jl. kan ik nu ook niet meer gebeld worden. Ik kan dus niet bellen noch gebeld worden. En niemand bij Telfort die iets doet. Ondertussen zit ik opgescheept met een tweejarig abbonnement waar ik niets aan heb. Nog nooit zo een onprofessionele organisatie meegemaakt. Echt een afknapper. Louis
Badge +2
@0610262326,

Welkom op het forum!

De afknapper is begrijpelijk, mijn excuses hiervoor. Tevens mijn excuses dat je het gevoel hebt dat niemand jou wilt helpen. Dat is niet de bedoeling. Graag ga ik voor je aan de slag. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer