beantwoord

Simkaart wil niet activeren

  • 4 mei 2018
  • 4 reacties
  • 160 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo

2 weken terug heb ik een nieuw telefoon en simkaart gekregen. Maar het activeren van de simkaart lukt nog steeds niet.Wat nu?

groetjes,
icon

Beste antwoord door den Haan 4 mei 2018, 18:27

Oke, bedankt voor je tips Nelly!!
Bekijk reactie

4 reacties

Je kan de klantenservice bellen, je kan facebook proberen, je kan bij een winkel langs. Of je kan hier wachten tot webcare je topic oppakt. Zet dan wel vast je 06 nummer in je forumpofiel.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 1
Oke, bedankt voor je tips Nelly!!
Oke, bedankt voor je tips Nelly!!

Geen dank, graag gedaan! :)
Is het al gelukt?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo den Haan, welkom op het forum! Indien het nog niet is gelukt dan ontvang ik graag je simkaartnummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik de simkaart dan voor je activeren.

Reageer