beantwoord

Simkaart werkt nog niet voor overstap

• 29 maart 2018
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Ik heb gisteren mijn telefoon en simkaart gekregen. echter kan ik er niet mee bellen. krijg de melding dat er om adminstratieve reden buiten gebruik gesteld. In mei komt mijn nummer over vanaf een andere provider, maar dit moet er volgens mij niks mee te maken hebben. Want ik wil graag in kunnen loggen op Mijn Telfort en dan deze koppelen aan mijn thuis account

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 29 maart 2018, 17:06

Hoi Dan252825, welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat je momenteel niet kunt bellen, omdat je nieuwe abonnement op 22-05-2018 ingaat. Je tijdelijk nummer is overigens gekoppeld aan je simkaart. Zodra je naar ons overstapt dan is je eigen nummer gekoppeld aan de simkaart. Wat is de reden dat je in Mijn Telfort wil inloggen? In principe hoef je nog geen Mijn Telfort account aan te maken, tenzij je de status van nummerbehoud wil inzien. Aangezien nummerbehoud al is goedgekeurd, is dit niet nodig. Mocht je toch een Mijn Telfort willen aanmaken, dan kun je via je e-mailadres een account aanmaken.

Mijn advies is om een Mijn Telfort account aan te maken als je naar ons bent overgestapt.

Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust! 😳
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Dan252825, welkom op het forum! Het klopt inderdaad dat je momenteel niet kunt bellen, omdat je nieuwe abonnement op 22-05-2018 ingaat. Je tijdelijk nummer is overigens gekoppeld aan je simkaart. Zodra je naar ons overstapt dan is je eigen nummer gekoppeld aan de simkaart. Wat is de reden dat je in Mijn Telfort wil inloggen? In principe hoef je nog geen Mijn Telfort account aan te maken, tenzij je de status van nummerbehoud wil inzien. Aangezien nummerbehoud al is goedgekeurd, is dit niet nodig. Mocht je toch een Mijn Telfort willen aanmaken, dan kun je via je e-mailadres een account aanmaken.

Mijn advies is om een Mijn Telfort account aan te maken als je naar ons bent overgestapt.

Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust! 😳

Reageer