beantwoord

Simkaart werkt niet na activering

Hoi hoi,
Gisteren heb ik mijn nieuwe simkaart van Telfort geactiveerd. Maar mijn simkaart werkt niet. Kan niet bellen, ge als worden of gebruik makennvan internet. Erg vervelend. Graag ontvang ik hulp om weer bereikbaar te kunnen zijn .

Alvast bedankt,

Fadoua
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 april 2019, 09:32

@Frik Hoi Fadoua, wat leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom - ook op het forum 😊

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb direct even gekeken. Ik zie dat het nieuwe abonnement op 29-03 is aangevraagd. De wettelijk vastgestelde opzegtermijn is een maand, daarom gaat je nieuwe abonnement bij ons in op 29 april. Dat betekent dat je tot die tijd de simkaart van je oude/huidige provider kan blijven gebruiken, totdat je op 29 april merkt dat deze niet meer werkt. Vanaf dat moment kan je de Telfort simkaart in je telefoon doen, en je nieuwe abonnement gebruiken :)

Laat het gerust weten als je vragen hebt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Gaat het om een nieuw abonnement en is dat al ingegaan? Als er ook sprake is van nummerbehoud kun je je kaart pas gebruiken als het nummer is overgenomen. Tot die tijd zou je oude simkaart (oude provider) nog moeten werken.
Reputatie 7
Badge +8
@Frik Hoi Fadoua, wat leuk dat je voor ons gekozen hebt, welkom - ook op het forum 😊

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb direct even gekeken. Ik zie dat het nieuwe abonnement op 29-03 is aangevraagd. De wettelijk vastgestelde opzegtermijn is een maand, daarom gaat je nieuwe abonnement bij ons in op 29 april. Dat betekent dat je tot die tijd de simkaart van je oude/huidige provider kan blijven gebruiken, totdat je op 29 april merkt dat deze niet meer werkt. Vanaf dat moment kan je de Telfort simkaart in je telefoon doen, en je nieuwe abonnement gebruiken :)

Laat het gerust weten als je vragen hebt.

Reageer