Simkaart werkt niet na activatie

  • 14 juni 2017
  • 1 reactie
  • 345 keer bekeken

Goededag
Vandaag ben ik naar de telfort winkel geweest om een nano simkaart te halen. De medewerker heeft het in de telefoon gezet en vertelde me dat de simkaart over 15 min weer werkt. Wat ik ook doe de simkaart wil op beide telefoona niet werken.
Telefoon aan en uit. Simkaart er en eruit. Simkaart activere op telfort.nl wil niet lukken.
Dit maakt mij echt depri.
Ik ben twee keer terug geweest en nu heb ik een simkaart waar ik niks mee kan
Ik kan telfort zelf niet eens bellen dan maar zo op dit platform.
Ik heb een abonnement sim only bij telfort.

Graag wil ik een snel een oplossing want zonder simkaart ben ik niet bereikbaar.

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Nesreen89, welkom of het forum 🙂. Ik kan me heel goed voorstellen dat deze situatie voor een depri gevoel zorgt! Niet bereikbaar kunnen zijn is natuurlijk drie keer niks. Ik zie dat je vandaag weer een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Werkt deze simkaart wel? Mocht dat niet zo zijn, heb ik een paar vragen. Welke telefoon heb je? Vraagt je telefoon wel om de pincode als je telefoon is opgestart? Werkt de oude simkaart nog?

Reageer