beantwoord

Simkaart werk niet

  • 31 maart 2018
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Gisteren mijn nieuwe telefoon en simkaart ontvangen , maar helaas doet de nieuwe simkaart het niet , terwijl dat volgens jullie wel zou moeten werken ook al duurt mijn oude abbonoment nog 2 maanden . Oude werkt nog wel. Activeren lukt niet op de website omdat je dan een foutmelding krijgt, hij is goed geplaatst in de telefoon.
icon

Beste antwoord door Galdor68 31 maart 2018, 11:06

Tenzij je hebt verlengd kan je beter de oude gebruiken om hoge kosten te vermijden.
Er zijn twee manieren een voor als je verlengd of voor nieuwe klanten
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Volgens informatie op de website wordt een sim die samen met een telefoon word geleverd door Telfort zelf geactiveerd.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Tenzij je hebt verlengd kan je beter de oude gebruiken om hoge kosten te vermijden.
Er zijn twee manieren een voor als je verlengd of voor nieuwe klanten
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Volgens informatie op de website wordt een sim die samen met een telefoon word geleverd door Telfort zelf geactiveerd.