beantwoord

Simkaart nog steeds niet geactiveerd

• 6 maart 2018
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Ik heb online een abonnement aangevraagd, daarna heb ik een kapotte simkaart opgestuurd gekregen. In mijn mail stond er nu dat ik kan bellen en internetten. Wel raar dan dat ik niet eens bereikbaar ben voor anderen, omdat mijn simkaart dus niet werkt. Ik heb zo vaak gebeld naar klanterservice, maar nee er wordt niks aan gedaan. Nu heb ik echt oprecht spijt dat ik bij jullie een abonnement hebt aangevraagd. Elke keer als ik bel wordt ik niet geholpen, omdat ze het niet eens weten hoe het zit. Dan snap ik niet waarvoor ze dan er zijn als ze mij of misschien anderen met dezelfde probleem niet kunnen helpen. Dus na een week heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Daar zit de code niet bij om te activeren. Ik ging weer klantenservice bellen en weer ben ik niet geholpen, omdat ze het zelf niet eens weten. Door dit kan ik mijn nummer al 3 weken niet gebruiken. Mijn geduld raakt ook op. Ik hoop dat dit echt opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Stephen 8 maart 2018, 15:45

Hallo Asenairmak, welkom op het forum! Ik heb betreur het dat je problemen met het activeren van de simkaart hebt ervaren. In het systeem zie ik dat de simkaart sinds gisteren na contact met de klantenservice is geactiveerd. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je. Excuses voor het ervare ongemak.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Asenairmak, welkom op het forum! Ik heb betreur het dat je problemen met het activeren van de simkaart hebt ervaren. In het systeem zie ik dat de simkaart sinds gisteren na contact met de klantenservice is geactiveerd. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je. Excuses voor het ervare ongemak.

Reageer