beantwoord

Simkaart nog geblokkeerd na betaling

Reputatie 1
Mijn kaart was onlangs geblokkeerd dus heb ik vandaag met telfort gebeld en werd mij verteld dat binnen 4 uur de blokkade opgeheven zou zijn aangezien ik vandaag betaald heb en van telfort een betaling via mijn mail binnen had gekregen mijn vraag is nu aangezien ik minn telefoon wel 10x uit en aangezet heb en de sim er uit en erin gedaan heb , hoelang zou ik uiterst nog moeten wachten?

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 maart 2019, 16:28

Hoi @Nathaliedx, ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb er direct voor je naar gekeken.

Je hebt vanochtend via de klantenservice een betaalafspraak gemaakt zie ik, helemaal goed. Je wordt vervolgens zo snel mogelijk weer aangesloten. Het streven is om dit binnen vier uur te doen, uiterlijk binnen 24 uur. De betaalafspraak staat er goed in, we doen ons best je verbinding zo snel mogelijk weer aan te sluiten. Laat je het weten wanneer je verbinding het weer doet, en ook als je vragen hebt?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi @Nathaliedx, ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik heb er direct voor je naar gekeken.

Je hebt vanochtend via de klantenservice een betaalafspraak gemaakt zie ik, helemaal goed. Je wordt vervolgens zo snel mogelijk weer aangesloten. Het streven is om dit binnen vier uur te doen, uiterlijk binnen 24 uur. De betaalafspraak staat er goed in, we doen ons best je verbinding zo snel mogelijk weer aan te sluiten. Laat je het weten wanneer je verbinding het weer doet, en ook als je vragen hebt?
Reputatie 1
Helaas 24 uur later nog steeds niks.. pfff balen ☹️
Reputatie 7
Badge +8
@Nathaliedx dat is niet fijn nee! 😞 Ik zie gelukkig dat je verbinding later die dag weer aangesloten is. Werkt alles weer goed? Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.

Reageer