beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

• 2 januari 2013
  • 6 reacties
  • 2060 keer bekeken

Badge
De titel luidt het al. Veel voorkomend. Zou mijn SIM geactiveerd kunnen worden? Of verholpen. :)

bvd!
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 3 januari 2013, 09:25

Kan je zélf doen via "Mijn Telfort" of even bellen met de klantenservice...
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Kan je zélf doen via "Mijn Telfort" of even bellen met de klantenservice...
Reputatie 3
Badge +1
@AstridChi,

Welkom op het forum! Is het probleem inmiddels verholpen? Zo niet, dan kun je de simkaart activeren via Mijn Telfort of via onze telefonische klantenservice zoals Kees-Jan aangeeft.
Succes!

Denise
Badge
Ik heb dit probleem al een paar maanden, maar wil het nu echt graag verholpen hebben. :)

Oké bedankt! Ik ga het proberen.
Badge
Ik heb dit probleem al een paar maanden, maar wil het nu echt graag verholpen hebben. :)

Nou, het werkt al helemaal niet want mijn sim kaart heeft geen service en ik kan niet bellen. 😞 Ik bel ook weinig, dus ik heb daar lang niks van doorgehad..
Reputatie 8
Badge +17
Je kán ook niet bellen met de SIMkaart omdat die nog niet geactiveerd is, je zult éérst via een vaste telefoon moeten bellen naar de klantenservice (0900-9596) om de SIMkaart geactiveerd te krijgen.
Badge +2

Nou, het werkt al helemaal niet want mijn sim kaart heeft geen service en ik kan niet bellen. 😞 Ik bel ook weinig, dus ik heb daar lang niks van doorgehad..

Door je woordkeuze lijkt het voor mij alsof je Telfort prepaid (met opwaardeerkaarten) hebt.
Zoja; Telfort prepaid dient 1x per 6 maanden met minimaal 10 euro te worden opgewaardeerd. Doe je dit niet, dan heb je nog 3 maanden extra om dit alsnog te doen (je tegoed wordt dan tijdelijk bevroren). Heb je daarna nog steeds niet opgewaardeerd, dan valt het tegoed en nummer weg. Je hebt dan dus ook geen bereik meer.

Mocht dit allemaal het geval zijn, dan is het wellicht slim een Telfort Basis €0 abonnement af te sluiten, met een maandelijke abonnementsprijs van 0 euro, waarbij je gebruik wordt afgerekend a €0,24 p/min of sms (voordeliger dan prepaid). Gebruik je dit dus niet, dan wordt er niks afgeschreven. Voordeel is dat je niet meer 1x per 6 maanden min 10 hoeft op te waarderen. Wel van belang is dat je dan 1x per 6 maanden belt of smst.

Is dit allemaal niet van toepassing, dan is het wellicht handig iets meer info te geven over wat er nu precies speelt in jouw eigen specifieke situatie.

Reageer