simkaart laten knippen?

• 15 november 2012
  • 2 reacties
  • 3075 keer bekeken

Badge
Ik heb een microsim aangevraagd, maar dit duurt nogal lang, binnen 5 werkdagen gaat niet lukken aangezien de bestelling nog steeds op 'in behandeling' staat (maandag besteld).  Mijn nieuwe telefoon is gisteren al binnen gekomen en die wil ik natuurlijk graag gebruiken (oude is ook niet echt meer bruikbaar, dus heb het ook 'nodig').

Ik begreep via dit forum al dat het geen zin heeft om alsnog naar de (Telfort)  winkel te gaan om een nieuwe sim te vragen (aangezien ik hem al heb aangevraagd via internet), maar kunnen ze daar misschien wel mijn oude sim op maat van een microsim knippen of doen ze dat niet? Als ze dat wel doen kan ik dat namelijk vanavond misschien even laten doen, dan kan ik met een beetje geluk toch al mijn nieuwe telefoon gebruiken. Zelf knippen durf ik niet.. Kans is dan denk ik nog groter dat het mis gaat, en dan zit ik zonder tot die nieuwe sim eindelijk een keer komt.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Is erg vervelend dat je zo lang moet wachten op de nieuwe simkaart :(
Knippen zou ik je niet adviseren omdat de kans groot is dat je de simkaart beschadigd. Misschien werkt het nog wel maar grote kans dat je problemen hebt met het netwerk en/of toestel.
Reputatie 3
Badge +1
@ilona123,

Welkom op het forum!
Het klopt dat de levering van de simkaart maximaal vijf werkdagen kan duren als je deze telefonisch of online aanvraagt. Ik begrijp dat je jouw nieuwe toestel snel wil gaan gebruiken. Graag kijk ik voor je na wat ik hierin voor je kan betekenen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer