beantwoord

Simkaart knippen en meer

• 20 februari 2012
  • 12 reacties
  • 16715 keer bekeken

Badge
De simkaart van telfort(normale dus geen micro)wil ik bij knippen tot een microsimkaart waar kan ik dat laten doen? (kan je het ook bij de apple winkel laten doen?) En als ik het zelf doe hoe moet dat dan? En dan nog iets de chip die op de telfort normale simkaart lijkt kleiner dan andere simkaarten van andere providers(en die chip zit ook aan de linker kant dat is niet bij een andere simkaart van een andere provider). Alvast bedankt

Pelle
icon

Beste antwoord door Denise 22 oktober 2013, 09:18

@aart2013,

Welkom op het forum!
Het knippen van een simkaart gaat vrijwel nooit fout. Mocht dit wel het geval zijn dan krijg je uiteraard kosteloos een nieuwe simkaart.
Het klopt dat dat de microsimkaart niet meer kosteloos is.

Denise
Bekijk reactie

12 reacties

http://www.iphoneclub.nl/78067/microsim-zelf-knippen-of-kopen-beginners/

Succes
Badge +7
@Pellevn,

U kunt via Mijn Telfort gratis een microsimkaart aanvragen.

Laïla
Beste Laila/Webcare,

Mag ik er vanuitgaan dat de aanvraag van de microsimkaart (via Mijn Telfort) nogsteeds gratis is?

Alvast bedankt,
MVG J
Mijn excuses,
Ik zie inderdaad dat het gratis te bestellen is!
(heeeel) soms lees je over dingen heen ;)

Beste Laila/Webcare, Mag ik er vanuitgaan dat de aanvraag van de microsimkaart (via Mijn Telfort) nogsteeds gratis is? Alvast bedankt, MVG J
Badge +2
@Jilly,

Geen probleem, kan gebeuren 😉 Dank u voor de aanvullende reactie.

Daphne
Is het ook mogelijk om gewoon langs de telfort winkel te gaan en een micro sim te krijgen?
Badge +2
Uiteraard.
Neem wel je legitimatiebewijs + bankpasje mee (waar het geld huidig vanaf geschreven wordt). Dit is in de telfort winkel vereist.
Hallo, is het nog steeds gratis om een micro simkaart aan te vragen, of kun je hem gratis laten knippen in de winkel?
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum kaicheeks,

Je kunt de simkaart laten knippen in de winkel. Succes!

Denise
Beste Telfort,

Ik heb een paar vragen:

Ik begrijp dat je je normale simkaart kunt laten knippen tot micro simkaart in de Telfort winkel. Is dit altijd met succes verzekerd?
Laat ik het anders vragen, als de chip per ongeluk kapot geknipt wordt, kan ik in de winkel dan gratis een nieuwe micro simkaart krijgen?

Tweede vraag, ik zie via Mijn Telfort geen gratis optie meer om een micro simkaart te bestellen. Enkel de optie om voor 20,33 euro er 1 te bestellen.
Klopt het dat die nieuwe simkaart niet meer gratis te bestellen is?

Bedankt voor je reactie alvast!
Badge +1
Hoi Aart2013,

welkom op het forum.

De kans dat je door de chip heen knipt is nihil. Deze is zo groot als een speldeknop, en zit in het midden van de goudkleurige contactpunten op de simkaart.
De kans dat je door die goudkleurige contactpunten heen knipt is wel aanwezig, maar dat geeft niets, je sim zal het dan nog net zo goed doen.

Ik dacht dat je bij de Telfort Winkel wel nog steeds een vervangende simkaart kan ophalen voor (bijna) niets. Ik moest er iig 1 cent voor pinnen, dus niet echt heel duur, maar ik weet niet zeker of ze dat nog steeds doen. 🆒
Reputatie 3
Badge +1
@aart2013,

Welkom op het forum!
Het knippen van een simkaart gaat vrijwel nooit fout. Mocht dit wel het geval zijn dan krijg je uiteraard kosteloos een nieuwe simkaart.
Het klopt dat dat de microsimkaart niet meer kosteloos is.

Denise

Reageer