beantwoord

Simkaart is defect

• 7 juli 2019
  • 6 reacties
  • 117 keer bekeken

Reputatie 1
mijn simkaart is defect.
verschillende toestel geprobeerd hij pakt niet. ik kan ook niet inloggen in mijn telfort, wachtwoord word gestuurd naar mijn gmail account maar krijg niks binnen ook niet in de spam.
bellen kan ik ook niet naar telfort want sim werk niet😁

Admin: titel aangepast
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 juli 2019, 13:53

O aha, dat kan natuurlijk gebeuren. Nu is in ieder geval duidelijk waarom het niet lukte. 😉 Ik heb je dan ook een nieuwe simkaart gestuurd. Komt zo snel mogelijk jouw kant op. Dan kan je daarna ook de sms ontvangen om Mijn Telfort weer online te krijgen.

Mocht er nog wat anders zijn, laat het dan weten.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @sharwan, wat balen dat jouw simkaart niet werkt. Nu begrijp ik dat je een nieuwe wilde bestellen via Mijn Telfort, alleen daar kom je niet in. 😞 Heb je al geprobeerd om een nieuwe Mijn Telfort aan te maken? Lukt het daarmee?
Zo niet, dan kun je ook altijd in de KPN winkel een nieuwe simkaart ophalen.

Uiteraard wil ik je ook een nieuwe sturen. Alleen op het mobiele nummer uit jouw profiel kan ik geen actieve aansluiting vinden. Gaat het misschien om een ander nummer? Zou je die toe willen voegen (mag ook onder Extra informatie) samen met de naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Laat je mij weten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik aan de slag.
Reputatie 1
beste bart,

Wat stom van mij ik zat de hele tijd in te loggen via mijn oude telefoon nr.😱.
Alleen nu zie ik in mijn contactgegevens ook mijn oude nr staan ,deze kan niet aanpassen worden verificatie sms
Kan je alsnog een nieuwe simkaart sturen ,alvast bedankt .

profiel is al aangepast.

mvg
Reputatie 1
wij hebben hier in de buurt geen kpn winkel
Reputatie 8
Badge +11
O aha, dat kan natuurlijk gebeuren. Nu is in ieder geval duidelijk waarom het niet lukte. 😉 Ik heb je dan ook een nieuwe simkaart gestuurd. Komt zo snel mogelijk jouw kant op. Dan kan je daarna ook de sms ontvangen om Mijn Telfort weer online te krijgen.

Mocht er nog wat anders zijn, laat het dan weten.
Reputatie 1
netje en dankjewel

mvg
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. 🙂

Reageer