beantwoord

Simkaart in mijn telfort status actief maar in iPhone 5s:niet geprovisioneerd

• 13 september 2016
  • 3 reacties
  • 376 keer bekeken

Ik had van ene op ander moment met mijn 2 jaar oude simkaart, ik kwam er achter dat niemand mij meer kan bellen of sms'en .
Internet werkt wel, en ik kan anderen ook bellen.

Wat heb ik al getest:

Mijn simkaart in de mobiel van mijn vriendin en die deed niets.
Helpdesk gebeld maar hielpen niet echt met oplossingen.. Men gaf aan ja ons signaal is perfect.

Nu kwam ik mijn nieuwe simkaart tegen die ik kreeg 2 maanden terug ongeveer bij verlenging abonnement.(met nummerbehoud)
Deze stak ik in me telefoon nadat ik hem had geactiveerd en telefoon opnieuw opgestart.
Al mijn gegevens etc staan er nog echter staat er geen service melding en in de iPhone bij algemeen-->netwerk staat er niet beschikbaar de simkaart niet geprovisioneerd.
Kan iemand mij hier helpen?
icon

Beste antwoord door Raffel 14 september 2016, 17:11

De oplossing was het inhouden van de aan/uit knop hem uit te swipen en knop nog steeds in te houden tot het Apple logo weer verscheen.
Ineens had hij weer telfort netwerk,ik begrijp er daadwerkelijk niets van maar hij werkt weer.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hang je iPhone even aan je computer/laptop en start iTunes even. Vaak heeft je iPhone even tijd nodig om te activeren.
De oplossing was het inhouden van de aan/uit knop hem uit te swipen en knop nog steeds in te houden tot het Apple logo weer verscheen.
Ineens had hij weer telfort netwerk,ik begrijp er daadwerkelijk niets van maar hij werkt weer.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Raffel, nog bedankt voor het melden van de oplossing. 🙂